صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشنواره قصه در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان انزلی

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره قصه گوهای كوچك از سوی مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان انزلی برگزار شد. مسوول مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان انزلی عصر روز چهارشنبه در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت : در این جشنواره 70 دانش آموز اول تا ششم ابتدایی از 16 مدرسه طی سه روز به رقابت پرداختند .

کد خبر : 1088 | 1:08 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۱

به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره قصه گوهای كوچك از سوی مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان انزلی برگزار شد.

مسوول مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان انزلی عصر روز چهارشنبه در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت : در این جشنواره 70 دانش آموز اول تا ششم ابتدایی از 16 مدرسه طی سه روز به رقابت پرداختند .

‘ فریبا موسوی ‘ اظهار كرد : در نخستین روز جشنواره ضیایی معاون فرهنگی كانون پرورش فكری استان در خصوص اهمیت قصه و قصه گویی برای شركت كنندگان صحبت كرد .

وی افزود : در روزهای چهاردهم و پانزدهم بهمن قصه گویان كوچك به هنرنمایی پرداختند و قصه هایشان را تعریف كردند و روز شانزدهم بهمن نیز به بیان ویژگی های قصه و قصه گویی اختصاص داشت.

به گفته موسوی؛ در این روز شركت كنندگان با روش های قصه گویی و نحوه انتخاب قصه مناسب آشنا شدند و سپس فرم ارزشیابی هر قصه گو به شركت كنندگان داده شد تا قصه گویان كوچك با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند.

وی تعداد شركت كنندگان آزاد را 42 نفر و عضو 28 نفر شامل 32 نوجوان و 38 كودك عنوان كرد .

موسوی اسامی برگزیدگان را پروا همتی و مهسا احمدیان كلاس ششم ، بیتا نجفی كلاس پنجم ، درسا سلیمی كلاس پنجم ، دانیال نظری كلاس چهارم و محمد حسین عابد كلاس اول اعلام كرد.

وی خاطرنشان كرد : در پایان به رسم یادبود به كلیه شركت كنندگان یك جلد كتاب اهدا شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد