صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های سیاهکل، صومعه سرا و رودبار + تصاویر

شهرستان سیاهکل: راهپیمایان سیاهکلی با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” بار دیگر  با خلق حماسه‌ای ماندگار در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات اسرائیل در فلسطین اعلام کردند. پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش خشم مردم ولایت‌مدار سیاهکل سوخت. تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون “مرگ بر […]

کد خبر : 10893 | 9:02 ق.ظ | ۴ مرداد , ۱۳۹۳

شهرستان سیاهکل: راهپیمایان سیاهکلی با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” بار دیگر  با خلق حماسه‌ای ماندگار در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات اسرائیل در فلسطین اعلام کردند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش خشم مردم ولایت‌مدار سیاهکل سوخت.

تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسراییل”، فلسطین فلسطین، آزادیت نزدیک است، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است”سرمی‌ دادند.

تعدادی از راهپیمایان نیز با دست‌نوشته‌های “غزه همیشه زنده است” جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

rahpeymaei_roz_ghods-2-500x333

rahpeymaei_roz_ghods-9-500x314

rahpeymaei_roz_ghods-36-500x389

شهرستان صومعه سرا: مردم صومعه سرا در روز جهانی قدس مانند جای جای جهان اسلام در حمایت از مظلومیت مردم غزه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند

IMG_0230-Copy

IMG_0247

IMG_0237

IMG_0255

شهرستان رودبار: مردم روزه دار و ولایی شهرستان رودبار همگام با ملت ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای زرین در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

روزه داران رودباری با حضور در مسجد حضرت ولیعصر(عج) رودبار حماسه روز قدس را آغاز نمودند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام و… از مردم ستم دیده فلسطین حمایت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب زدند.

1-22

1-71

1-81

1-15






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد