صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های لاهیجان، ماسال و آستانه اشرفیه + تصاویر

شهرستان لاهیجان: راهپیمایان شهر لاهیجان در این آیین ضد استکباری ضمن بالا بردن پرچم های فلسطین و حزب الله در کنار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران با مردم مظلوم غزه همدردی کردند. شرکت کنندگان در این آیین در حالی که این پرچم ها را هماهنگ با هم حرکت می دهند، نمایشی از وحدت مسلمانان […]

کد خبر : 10909 | 9:23 ق.ظ | ۴ مرداد , ۱۳۹۳

شهرستان لاهیجان: راهپیمایان شهر لاهیجان در این آیین ضد استکباری ضمن بالا بردن پرچم های فلسطین و حزب الله در کنار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران با مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

شرکت کنندگان در این آیین در حالی که این پرچم ها را هماهنگ با هم حرکت می دهند، نمایشی از وحدت مسلمانان را اجرا و خواستار آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین از چنگال رژیم صهیونیستی شدند.

صندوق های کمک به مردم مظلوم غزه و فلسطین نیز در مسیرهای حرکت راهپیمایان دایر شده است.

به آتش کشیدن پرچم صهیونیست ها نیز از دیگر جلوه های راهپیمایی روز قدس در شهر لاهیجان است.

راهپیمایی-روز-قدس93-4-10

راهپیمایی-روز-قدس93-4-6

راهپیمایی-روز-قدس93-4-8

شهرستان ماسال: مردم روزه‌دار شهرستان ماسال همراه با مسلمانان سراسر دنیا و ملت قهرمان ایران با حضور در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با فریادهای رسا، انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه نشان دادند.

masal930503-ghods-(3)

masal930503-ghods-(10)

masal930503-ghods-(15)

masal930503-ghods-(14)

شهرستان آستانه اشرفیه: مردم دیار سردار عارف شهید مهدی خوش‌سیرت و شهر سلطان عشق حضرت سلطان سیدجلال‌الدین اشرف(ع) به تبعیت از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در صفوف به هم‌پیوسته و پرشور به همدلی با مسلمانان بی‌دفاع پرداختند.

همه آمده بودند که با محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی و خطاب به حامیان غربی و مزدوران و منافقان خائن هشدار دهند که ملت بیدار آستانه‌اشرفیه در مقابل استکبار هرگز سکوت نخواهد کرد.

IMG_3731

IMG_3807

IMG_3754

IMG_3767






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد