صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های لنگرود، فومن و تالش + تصاویر

شهرستان لنگرود: مردم روزه‌دار شهرستان لنگرود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان امام راحل خویش برای دفاع از  پاره اسلام به خیابان‌های شهر آمدند. شهرستان فومن: مردم فومن پیر و جوان، کودک و بزرگ همه و همه آمده بودند تا همراه با مسلمانان سراسر دنیا و ملت قهرمان ایران با حضور در […]

کد خبر : 10926 | 10:03 ق.ظ | ۴ مرداد , ۱۳۹۳

شهرستان لنگرود: مردم روزه‌دار شهرستان لنگرود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان امام راحل خویش برای دفاع از  پاره اسلام به خیابان‌های شهر آمدند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

شهرستان فومن: مردم فومن پیر و جوان، کودک و بزرگ همه و همه آمده بودند تا همراه با مسلمانان سراسر دنیا و ملت قهرمان ایران با حضور در راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، حمایت خود از کودکان بی‌دفاع، زنان و مردان بی‌گناه و مظلوم فلسطین و نوار غزه را نمایش دهند و بیداریشان را به جهانیان اثبات کنند.

مردم دیار بهجت با شعارهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا خشم و نفرت خود را از اسرائیل نشان دادند و بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی درحمایت از مردم مظلوم فلسطین لبیک گفتند.

مردم روزه دار آمدند تا بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با مشت های گره کرده به دنیای غرب و استکبار بفهمانند که مردم مظلوم فلسطین و غزه تنها نیستند.

حضور بی نظیر بانوان غیور وقشرهای مختلف در این راهپیمایی بزرگ روز قدس جالب توجه بود.

IMG_5181

IMG_5202

IMG_5224

IMG_5233

شهرستان تالش: تالشی ها با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی را علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه که هر روز زیر بمباران هوایی اسرائیل، خانه و کاشانه و فرزندان خود را از دست می دهند، محکوم کردند.
در این مراسم که همه تالشی ها اعم از زن و کودک، پیر و جوان در آن شرکت داشتند با حرکت و راهپیمایی خود که از چهار راه سپاه آغاز و تا مسجد جامع شهر تالش امتداد داشت، به فرموده رهبر فرزانه خویش و مانند همه آزادیخواهان جهان اعلام کردند، پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و حامی مردم غزه هستند.

در انتهای این راهپیمایی با آتش زدن آدمک های سردمداران صهیونیستی و دیش های ماهواره نفرت خود را از استکبار جهانی و عوامل آنها در جنگ نرم که مصادیق بارز آن ماهواره می باشد، به جهانیان اعلام نمودند.

DSC05743

DSC05757

DSC05783






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد