صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیۀ تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خلق حماسه ملت در روز قدس

ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیۀ تقدیر و تشکری ؛ از خلق حماسه عظیم حضور، وحدت ، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام و همصدا با «امت بزرگ اسلامی» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان ، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.  «بیانیۀ تقدیر […]

کد خبر : 11042 | 4:48 ب.ظ | ۴ مرداد , ۱۳۹۳

شورا14

ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیۀ تقدیر و تشکری ؛ از خلق حماسه عظیم حضور، وحدت ، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام و همصدا با «امت بزرگ اسلامی» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان ، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

 «بیانیۀ تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
از خلق حماسۀ وحدت و حضور ملت در روز جهانی قدس»

ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیۀ تقدیر و تشکری ؛  از خلق حماسه عظیم حضور  ،  وحدت ، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام و همصدا با  «امت بزرگ اسلامی» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان ، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

دیروز؛ در آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک  ، روز  رساترین فریاد علیه سبوعیت  و موجودیت نامشروع و غیر انسانی اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها  و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان بود .

مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی با پشت‌سر گذاشتن ایام و لیالی پربرکت قدر ، با  حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس همگام و همصدا با سایر مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان ،  غـریـو آزادی قدس شریف و فلسطین پاره ، پاره از یورش وحشیانۀ دژخیمان پلید و این پارۀ تن اسلام  را بار دیگر سر داده و خشم مقدس و نقرت و انزجار  و برائت خود از ظلم و جور رژیم غاصب آدمکش صهیونیستی را فریاد زدند.

دیروز؛ در جای جای میهن اسلامی ایران ، از زن و مرد و پیر و جوان و کودک ، همه و همه آمده بودند تاضمن اعلام همدردی خود با زنان و کودکان مظلوم و آوارۀ غزه ای ، بگویند راهبرد ایران اسلامی همان راهبرد تاریخی وتاریخ ساز امام راحل عظیم الشان و آن حمایت همه‌جانبه ، قاطع و صریح از ملت‌های مظلوم  و ستمدیدۀ عالم به ویژه ملت مظلوم و قهرمان فلسطین به ویژه غزه مقاوم است.

دیروز دوربین های جهان صحنه هایی از  خروش عظیم اراده ها و خیزش امواج احساسات پاک جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و فریاد خشم علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی را در دل تاریخ ثبت و به نمایش گذارد .
بار دیگر ملت قهرمان، آزاده و همیشه در صحنه ایران اسلامی در جای جای میهن اسلامی، حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشت و برگ زرین دیگری در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران اسلامی ثبت و ضبط کرد و با گوش‌جان به ندای حق‌طلبی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حمایت از فلسطین ، این پاره‌تن اسلام ، لبیک‌گویان در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حضوری ارزشمند یافت.

این حضور پرمعنا و کاملاً هدفمند ، یکپارچه و متحد  ایران اسلامی  همدل  ، همگام و همصدا با  « امت بزرگ رسول الله» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین ؛ نشان از عمق نفوذ استراتژی ایران اسلامی و کلام الهی و  روشنگرانه و راهبرد حکیمانه و هوشمندانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره)  پس از گذشت بیش از سه دهه  از آن ، در قلوب میلیون‌ها انسان مسلمان و حتی آزادۀ جهان دارد.

در پایان بیانیه ، بار دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشکر از خالقان این خیزش عظیم اراده های استوار در حمایت از فلسطین ، غزه و قدس و نیز همچنین از اهتمام  و همت ویژه اصحاب رسانه ها و جراید ، مطبوعات ، خبرگزاری ها و تمامی فعالان عرصۀ رسانه به ویژه بخشهای خبری ، تولیدی سازمان صدا و سیما که در امر  اطلاع رسانی ، آگاهی بخشی و ترغیب و تشویق مردم به حضور در راهپیمایی و به تصویر کشیدن گوشه هایی از اقیانوس بیکران اراده های ملی بپاخواسته و دریای خروشان و مواج احساسات پاک معنوی مردم در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ؛ این همه شور و شعور ملت‌های بپاخواسته  به ویژه ملت همیشه در صحنه و سرافراز ایران اسلامی را می‌ستاید و بر دستان و بازوان ” حماسه‌سازان روز جهانی قدس”  به رسم ادب و نشانه احترام بوسه می‌زند و از این موهبت الهی جبهۀ خضوع و جبین شکر بر آستان کبریایی حضرت احدیت سائیده و  شکرگزار این نعمت بزرگ الهی  خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد