صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقویت آموزه های قرآنی در کودکان و نوجوانان مورد توجه جدی قرار گیرد

استاندار گیلان در بازدید از دوره های آموزش قرآن کریم در یکی از مدارس رشت گفت: تقویت آموزه های قرآنی از طریق دستگاه های فرهنگی مورد توجه جدی باشد و کودکان و نوجوانان باید با مفاهیم قرآنی آشنا و آنها را در زندگی خود به کار گیرند. ˈمحمدعلی نجفیˈ در این بازدید با اشاره به […]

کد خبر : 11057 | 1:05 ب.ظ | ۶ مرداد , ۱۳۹۳

81252535-5849129

استاندار گیلان در بازدید از دوره های آموزش قرآن کریم در یکی از مدارس رشت گفت: تقویت آموزه های قرآنی از طریق دستگاه های فرهنگی مورد توجه جدی باشد و کودکان و نوجوانان باید با مفاهیم قرآنی آشنا و آنها را در زندگی خود به کار گیرند.

ˈمحمدعلی نجفیˈ در این بازدید با اشاره به جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی در غزه و شهادت کودکان و انسان های بی گناه فلسطینی در این حملات اظهار داشت : در فضایی که کشورهای همسایه به نحوی مورد تهاجم فرهنگی و تروریستی استکبار جهانی قرار گرفته اند، خدا را شاکریم با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش دولت تدبیر و امید، فرزندان این مرز و بوم با آرامش خاطر و امنیت کامل، تعلیم و تربیت می شوند.

وی خطاب به دانش آموزان قرآن آموز تصریح کرد : از نگاه پیامبر مکرم اسلام (ص) آموزش دهنده و فراگیرنده قرآن جزو بهترین افراد روی زمین هستند که این خود افتخاری بزرگ برای شما است.

نماینده عالی دولت در گیلان بر اهمیت آموزش قرآن و بهره گیری از مفاهیم این کتاب آسمانی در زندگی تأکید و اضافه کرد: اگر انسان ها در زندگی استفاده صحیح از مفاهیم قرآنی داشته باشند، قطعاً در جهان فجایعی که اکنون شاهد آن هستیم به وقوع نخواهد پیوست.

وی با بیان اینکه به آموزه های قرآنی باید از سطوح پایین تحصیلی توجه شود، افزود : اندیشه های زیبای قرآنی ، ارتقاء قدرت علمی و فناوری و احترام به حقوق شهروندی از اولویت های مهم در نظام آموزشی است.

نجفی دوران دبستان را بهترین فرصت برای آموزش عنوان کرد و گفت: آموزش هایی که در این دوران به دانش آموزان ارائه می شود، نهادینه و همیشه همراه آنان خواهد بود.

تابستان امسال 18هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در گیلان در دوره های آموزش قرآن حضور یافته اند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد