صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست‌های آسیب‌شناسی ماهواره در رشت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی و دینی در طرح‌های گردشگری باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد، گفت: نشست‌های آسیب‌شناسی ماهواره در رشت برگزار می‌شود. سرهنگ مجید دوهندو در جلسه مشترک ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی و ستاد تامین سلامت دریا در فرمانداری این شهر، اظهار کرد: در بحث سواحل […]

کد خبر : 11061 | 1:12 ب.ظ | ۶ مرداد , ۱۳۹۳

دوهندو11

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی و دینی در طرح‌های گردشگری باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد، گفت: نشست‌های آسیب‌شناسی ماهواره در رشت برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید دوهندو در جلسه مشترک ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی و ستاد تامین سلامت دریا در فرمانداری این شهر، اظهار کرد: در بحث سواحل یک چیز بسیار مهم و آن بحث تفرج‌گاه‌ها است.

وی افزود: سپاه ظرفیت عظیمی از نیروهای بسیجی در خود می‌بیند و در همه جا هم از این ظرفیت به نحو احسند استفاده کرده است، بسیج می‌تواند بهترین برنامه‌ها را اجرا و به تحقق برساند و بازخورد بالایی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یکی دیگر از بحث‌هایی که سپاه در دستور کار خود قرار داده بحث مبارزه با جنگ نرم است و باید در سواحل نیروی انتظامی و سایر مسئولان بستر را آماده کنند.

دوهندو با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی و دینی در سواحل باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: به همان اندازه که باید کاری کنیم که مسافران اوقات خوشی را در اینجا سپری کنند  باید به مسائل فرهنگی اهمیت داده و به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه در همه سواحل سپاه کار فرهنگی انجام داده است، گفت: در پارک ملت و پارک قدس دو نمایشگاه فرهنگی دایر شده که به طور 24 ساعته و در 17 غرفه مشغول به فعالیت است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند” بحث فرهنگ مثل هوا است، اگر سالم باشد خوب است اما اگر آلوده باشد همه از آن استفاده می‌کنند و باید تاوان آن را بدهند”.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد