صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقدیر و تشکر از حضور حماسی ملت مسلمان گیلان در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن

بیست و دوم بهمن ماه مظهر ایمان و اعتقاد، پرچم وحدت و ایستادگی و یوم الله حضور مردم مسلمان استان گیلان بود. سراسر کشور در این روز به یادماندنی تبلور سی و چهار سال اقتدار ملتی نجیب، سرافراز و بصیر بود که در پشتیبانی از پیشرفت های فرزندان برومند خویش ، خیابان های شهر را گواه حضور و شاهد پیمان ازلی خویش گرفتند تا دشمنان کریه منظر این ملت سرافراز بدانند که منشور رهایی سرزمین ایران اسلامی با خون های متبرک شهیدان عزیز و والامقام امضاء شده است.

کد خبر : 1125 | 5:01 ب.ظ | ۲۳ بهمن , ۱۳۹۱

Shora Logo

بیست و دوم بهمن ماه مظهر ایمان و اعتقاد، پرچم وحدت و ایستادگی و یوم الله حضور مردم مسلمان استان گیلان بود. سراسر کشور در این روز به یادماندنی تبلور سی و چهار سال اقتدار ملتی نجیب، سرافراز و بصیر بود که در پشتیبانی از پیشرفت های فرزندان برومند خویش ، خیابان های شهر را گواه حضور و شاهد پیمان ازلی خویش گرفتند تا دشمنان کریه منظر این ملت سرافراز بدانند که منشور رهایی سرزمین ایران اسلامی با خون های متبرک شهیدان عزیز و والامقام امضاء شده است. مردم سرافراز استان گیلان در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران اسلامی هستند ، و بر پیمان شکوهمند خود با ولی امر مسلمین همچنان استوار و پابرجاخواهند ماند. حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام در سی و چهارمین بهار آزادی تبلور حرکتی است که در پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی صورت گرفت. بی تردید عظمت این روز با شکوه را هیچ رسانه ای نمی تواند به تصویر بکشد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تشکر از خلق حماسۀ حضور وحدت بخش مردم مسلمان در روز بیست و دوم بهمن ، اعتقاد راسخ ملت در تداوم حرکت به سمت تعالی کشور را پیامی آشکار برای مسئولان می داند تا با عزم خود و ایمان به اقتدار ملت سرافراز ایران تمام تلاش خود را در جهت خدمتگذاری به این ولی نعمتان ایران اسلامی معطوف دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد