صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع جامعه پزشکی گیلان در حمایت از مردم مظلوم غزه

جامعه پزشکی استان گیلان روز شنبه در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند . در این تجمع که همزمان با جامعه پزشکی کشور برگزار شد، هیات رییسه دانشگاه ، معاونان ، مدیران ، روسای بیمارستان ها و بسیج جامعه پزشکی ، تشکل های دانشجویی ، نظام پزشکی ، پرستاری و …. استان گیلان شرکت […]

کد خبر : 11469 | 12:36 ب.ظ | ۱۹ مرداد , ۱۳۹۳

MG115308

جامعه پزشکی استان گیلان روز شنبه در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کردند .

در این تجمع که همزمان با جامعه پزشکی کشور برگزار شد، هیات رییسه دانشگاه ، معاونان ، مدیران ، روسای بیمارستان ها و بسیج جامعه پزشکی ، تشکل های دانشجویی ، نظام پزشکی ، پرستاری و …. استان گیلان شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهایی از جمله ˈراه شهیدان ما طریق عزت ماست ، با رهبر انقلاب همواره بیعت ماستˈ بیعت مجدد خود را با رهبری اعلام کردند.

جامعه پزشکی استان گیلان شرکت کننده در این تجمع همچنین با سردادن شعارهایی از جمله ˈپیام قرآن ما وحدت مسلمین است ، ˈآزادی فسلطین شعار مسلمین استˈ ،ˈحمایت از فلسطین حمایت از امام استˈ ، ˈاسرائیل عامل هر جنایت آمریکا از او کند حمایتˈ و ˈآزادی فلسطین آزادی اسلام استˈ حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

در پایان این تجمع بیانیه ای در هفت بند قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است : جامعه پزشکی گیلان همزمان با جامعه پزشکی ایران برای ارسال تجهیزات پزشکی ، دارویی و بهداشتی به منطقه غزه به مقدار مورد نیاز در اسرع وقت آماده است .

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده : جامعه پزشکی ایران برای اعزام به منطقه مظلوم غزه در قالب تیم های درمانی تخصصی و بیمارستانی همگام با سایر جامعه پزشکی ایران اعلام آمادگی می کند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است : جامعه پزشکی ایران آماده است تا در زمینه آموزش نیروهای تخصصی و درمانی فلسطین بویژه نوار غزه در سطوح مختلف تخصصی و پزشکی اقدام کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد