صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دایرة‌المعارف شهدای گیلان منتشر می‌شود

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان از انتشار دایرة‌المعارف شهدای این استان خبر داد. ابراهیم جوادی در کمیته اجرایی ستاد برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان در استانداری این استان با بیان اینکه تشکیل این ستاد در گیلان قدمتی 13 ساله دارد، اظهار کرد: استانداران پیشین برای این ستاد تلاش زیادی کردند. وی از برگزاری کنگره […]

کد خبر : 11476 | 9:42 ق.ظ | ۲۰ مرداد , ۱۳۹۳

13930222000550_PhotoA

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان از انتشار دایرة‌المعارف شهدای این استان خبر داد.

ابراهیم جوادی در کمیته اجرایی ستاد برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان در استانداری این استان با بیان اینکه تشکیل این ستاد در گیلان قدمتی 13 ساله دارد، اظهار کرد: استانداران پیشین برای این ستاد تلاش زیادی کردند.

وی از برگزاری کنگره شهدا در پاییز سال 94 خبر داد و افزود: برگزاری این کنگره مصوبه کشوری و ابلاغیه ستاد مشترک است.

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به تلاش دستگاه‌ها در بخش فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: با وجود این تلاش‌ها فرصتی برای نمایش کشوری فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 141 اثر دفاع مقدس در گیلان منتشر شده است، خاطرنشان کرد: تهیه دایرة‌المعارف شهدای گیلان در حال انجام است.

جوادی با اشاره به اینکه کتاب‌های شفاهی به صورت ماهانه منتشر می‌شود، افزود: تاکنون 85 درصد فعالیت‌ها انجام شده و 15 درصد بقیه نیز باید در اجلاسیه سال 94 نمایش داده شود.

وی تحقق بسیاری از شرایط کنگره مذکور را جزو اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: تاکنون 85 درصد اسناد در بنیاد شهید ثبت شده است.

دبیر ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به اینکه در هفته جاری یادواره شهدای شیعیان برای نخستین بار برگزار می‌شود، یادآور شد: در هر شهرستان 2 بیلبورد دفاع مقدس نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه 11 مادر سه شهید در گیلان وجود دارد، متذکر شد: تاکنون تندیس سه مادر شهید در گیلان نصب شده است.

جوادی جمع‌آوری کتاب کارنامه عملیاتی یگان عمده گیلان را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این کتاب امسال در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان نیز در نشست مذکور اظهار کرد: سال آینده سال انتخاباتی است و فضای کشور و گیلان درگیر انتخابات می‌شود بنابراین نباید زمان را برای انجام برنامه‌های کنگره از دست دهیم.

محمد احمدی‌پور برگزاری باکیفیت کنگره شهدا را با تلاش کمیته‌های آن قابل تحقق دانست و تصریح کرد: این کار اداری نیست بلکه باید دین خود را نسبت به خانواده شهدا ادا کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد