صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تصویب بيانيه پیشنهادی شوراي شهر رشت در مجمع شوراهاي کلانشهرها و مراکز استان ها

مجمع شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استان ها پيش نويس متن بيانيه پيشنهادي شوراي اسلامي شهر رشت در محکوميت جنايات رژيم صهيونيستي را تصويب کرد. متن کامل بيانيه مجمع شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استان ها به شرح ذيل است:  بسم الله الرحمن الرحيم وَمَا لَکُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء […]

کد خبر : 11481 | 9:49 ق.ظ | ۲۰ مرداد , ۱۳۹۳

غزه

مجمع شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استان ها پيش نويس متن بيانيه پيشنهادي شوراي اسلامي شهر رشت در محکوميت جنايات رژيم صهيونيستي را تصويب کرد.

متن کامل بيانيه مجمع شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استان ها به شرح ذيل است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

وَمَا لَکُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا اَخْرِجْنَا مِنْ هَـذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ اَهْلُهَا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ وَلِيًّا وَاجْعَل لَّنَا مِن لَّدُنکَ نَصِيرًا (سوره نساء آيه 75)

جنايات رژيم کودک کش صهيونيستي در بمباران مدارس، بيمارستان‌ها و منازل مردم بي‌دفاع و بيگناه غزه بر کسي پوشيده نيست و دل هر انساني را به درد مي‌آورد.

قصه پر غصه‌ي کشتار مردمان بي دفاع و ستم ديده غزه جامعه جهاني را با بحراني بزرگ در نقض حقوق بشر مواجه کرده و جهان امروز شاهد قتل عام کودکان معصومي است که بيرحمانه به خون خود مي غلتند.

ما نمايندگان مردم در شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استانها در راستاي آرمان‌هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري با محکوم کردن اين جنايات و با ابراز تاسف و اندوه عميق و عرض تسليت به مناسبت شهادت و در خون غلتيدن شمار زيادي از انسا نهاي بي گناه در غزه در حمايت از مردم مظلوم و بي دفاع غزه اعلام مي داريم:

1-    در محکوميت جنايات وحشيانه رژيم صهيونيستي و تکريم مقام شامخ شهداي مظلوم غزه، ميادين يا اماکني با عنوان ” شهداي غزه ” در کلانشهرها و مراکز استان‌هاي کشور نامگذاري مي‌شود.

2-    دبيرخانه مجمع شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استان ها در نامه‌هاي جداگانه‌اي به مجامع بين‌المللي و جهاني ضمن محکوميت اقدامات وحشيانه رژيم کودک‌کش صهيونيستي، خواستار تلاش براي توقف اين جنايات و احترام به حقوق اوليه شهروندان غزه است.

3-    مجمع با تمام توان از مردم غزه حمايت مالي و معنوي از مردم غزه دريغ نکرده و در دفاع از حيثيت فلسطين آمادگي خود را اعلام مي‌دارد.

4-    مجمع با توجه به عضويت جمعي از شهرداران کلانشهرها و مراکز استانهاي کشور ، برگزاري نشست ويژه با موضوع غزه را پيشنهاد و بي‌شک آن شهرداران پيام آور صلح مي‌تواند گام‌هاي بلند و استواري را در راه تحکيم مسالمت آميز، صلح و آشتي ملت‌ها بردارد.

مجمع شوراهاي اسلامي کلانشهرها و مراکز استان ها






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد