صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حکومتداری اسلامی راهکار حقیقی اداره جهان است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: دنیای کنونی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به این امر واقف است که تفکر اسلام ناب محمدی، تفکری حقیقی برای اداره جهان است که باور آن به موعود زمینه ساز حکومت آخرالزمان است. کامیار مهدی‌پور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در مراسم اختتامیه طرح ولایت که در دانشگاه تربیت […]

کد خبر : 11525 | 9:45 ق.ظ | ۲۲ مرداد , ۱۳۹۳

بسیج19

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: دنیای کنونی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به این امر واقف است که تفکر اسلام ناب محمدی، تفکری حقیقی برای اداره جهان است که باور آن به موعود زمینه ساز حکومت آخرالزمان است.

کامیار مهدی‌پور، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در مراسم اختتامیه طرح ولایت که در دانشگاه تربیت معلم رشت برگزار شد، با بیان اینکه دانشجویان در دوره طرح ولایت با مبانی فرهنگی و بصیرتی اسلام ناب آشنا می ‌شوند، اظهار کرد: دانشجویانی که دوره طرح ولایت را گذراندند باید برای ترویج مفاهیمی که در این دوره آموخته‌اند در جامعه و خصوصاً دانشگاه آماده شوند.

وی با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) مبنی بر اینکه کسی ‌که عالم به زمانش باشد، مورد هجوم شبهات قرار نمی گیرد، اضافه کرد: مبنای شکل گیری طرح ولایت برطرف کردن شبهاتی بود که روز به روز جوانان ما را مورد هجوم خود قرار داده بود.

مهدی  پور خطاب به دانشجویان خواهر طرح ولایت گفت: امیدوارم از فرصت پیش آمده استفاده های لازم را برده باشید تا بتوانید در آتی با برطرف کردن شبهات و با مطالعه دروسی که در این مدت انجام دادید، آینده خود را بسازید؛ چرا که این 10 روز طرح ولایت مقدمه ای برای ساختن آینده شما بود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه دوره طرح ولایت امسال از کیفیت بالاتری نسبت به دوره های قبلی برخوردار بود، تاکید کرد: امسال توانستیم دوره طرح ولایت را به صورت مجزا برای خواهران و برادران با کیفیت مطلوب محتوایی و اجرایی برگزار نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه حکومتداری اسلامی راهکار حقیقی اداره جهان است، گفت: جهان غرب در ترسیم مدیریت دنیا این باور را ایجاد کرده است که تنها مدل موفق حکومتداری برای دنیا لیبرال دموکراسی است ولی دنیای کنونی با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به این امر واقف است که تفکر اسلام ناب محمدی، تفکری حقیقی برای اداره جهان است که باور آن به موعود زمینه ساز حکومت آخرالزمان است.

مهدی  پور در پایان اظهار کرد: دشمنان از پیشروی اسلام در سراسر جهان می هراسند لذا در تلاش برای تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند، و ما شاهد هستیم که جنگ ها و درگیری های امروز دنیا همگی در حول و حوش منطقه جغرافیایی جهان اسلام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد