صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی برگزاری مراسم هشتم شهریور استان گیلان+ تصاویر

نشست هماهنگی برگزاری مراسم هشتم شهریور، چهارشنبه 22 مرداد در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: مراسم استانی گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هفته دولت در گیلان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان محمدعلی رجایی […]

کد خبر : 11537 | 5:47 ب.ظ | ۲۲ مرداد , ۱۳۹۳

IMG_2694

نشست هماهنگی برگزاری مراسم هشتم شهریور، چهارشنبه 22 مرداد در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست گفت: مراسم استانی گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر همزمان با هفته دولت در گیلان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر گفت: حادثه هشتم شهریورماه و شهادت دو یار خادم انقلاب اسلامی از جمله وقایع و مناسبت‌هایی است که از هرگز از اذهان مردم زدوده نمی‌شود.

وی ادامه داد: حیات 35 ساله انقلاب اسلامی نشان داده، خون‌های مقدس شهیدانی مانند رجایی و باهنر پرثمر بوده و اگر این اسوه‌ها را نداشتیم هجمه سنگین توطئه‌های دشمن اثرگذار می‌شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، انقلاب اسلامی را پس از 35 سال همچنان پر فروغ خواند و عنوان کرد: موضوع مذکور نشان‌دهنده ثمر دادن خون‌های مقدس شهیدانی مانند رجایی و باهنر است.

وی با تاکید بر این‌که پیمایش راه شهدای صدق و رجاء را بر خود واجب می‌دانیم، تصریح نمود: حضور در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهیدان، قدردانی از شهداست.

IMG_2672

وی به گذشت 33 سال از عروج عارفانه شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و یادآور شد: انفجار دفتر مرکزی نخست وزیری در هشتم شهریورماه سال 60 توسط گروهک منافقین نقطه عطفی برای وفاق ملت، تحکیم نظام و تسریع در نابودی منافقین شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که گروهک منافقین از بدو پیروزی انقلاب در سال 57 در صدد یافتن جایگاهی در عرصه قدرت بود، خاطرنشان کرد: گروهک مذکور پس از ناکامی در رسیدن به هدف شوم خود چاره را در اتخاذ نبرد مسلحانه و ترور معماران نظام اسلامی دید و می‌خواست با ایجاد از هم گسیختگی در بدنه نظام امام (ره) را به انزوا بکشاند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری مراسم استانی گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در غروب روز جمعه هفتم شهریورماه امسال در رشت خبر داد و گفت: مراسم مذکور با سخنرانی آیت‌الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری در مسجد شهید میرزا کوچک خان سلیمانداراب رشت در جوار آرامگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه دستگاه‌های اجرایی گیلان در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح نمود: ویژه‌نامه زندگی شهیدان رجایی و باهنر در اداره‌های استان توزیع می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فعال شدن پایگاه‌های مجازی اداره‌های استان با موضوع شهیدان رجایی و باهنر، چاپ ویژه‌نامه مربوط به شهادت شهیدان رجایی و باهنر با زبان کودکانه و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع هشتم شهریورماه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های سالروز گرامیداشت این شهیدان در گیلان عنوان کرد.

 

IMG_2768

IMG_2685

IMG_2692

IMG_2713

IMG_2681

IMG_2723

IMG_2743

IMG_2747

IMG_2750

IMG_2761  IMG_2782

IMG_2765

IMG_2721






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد