صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع بزرگ استادان و فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد رشت در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع بزرگ استادان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به منظور حمایت از مردم غزه برگزار شد. جمعی از استادان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نشانه حمایت از مردم غزه در حیاط این دانشگاه تجمع کردند. معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در این تجمع […]

کد خبر : 11563 | 7:48 ق.ظ | ۲۳ مرداد , ۱۳۹۳

MG_9959

تجمع بزرگ استادان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به منظور حمایت از مردم غزه برگزار شد.

جمعی از استادان و فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به نشانه حمایت از مردم غزه در حیاط این دانشگاه تجمع کردند.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در این تجمع اظهار کرد: امروز مردم غزه به موجب جنایات رژیم صهیونیستی در آتش و خون بسر می‌برند.

قاسم قاسمی با بیان اینکه وضعیت کنونی غزه نقض آشکار حقوق بشر و تمام موازین انسانی توسط رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی است، افزود: این تجاوز وحشیانه که با تصمیم سران رژیم اشغالگر صورت گرفته خسارات سنگین جانی و مالی را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: کشتار حدود 2 هزار نفر انسان بی‌گناه که حدود یک‌چهارم آن را کودکان تشکیل می‌دهند دل هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد.

این مسئول با اشاره به تخریب زیرساخت‌های شهری و بمباران مناطق غیر نظامی از جمله مراکز خرید، مدارس و آموزشی، امدادی، درمانی، بیمارستان‌ها و منازل مسکونی ادامه داد: قطع مبادی ارسال غذا و دارو، سکونت یک‌میلیون و 800 هزار نفر فلسطینی ساکن در غزه را با مشکل مواجه کرده است.

MG_9986

وی افزود: این در حالی است که وجدان‌های بیدار جهانی شاهد نسل‌کشی و کشتار دست جمعی فلسطینی‌ها هستند که همواره الگویی برای آزادیخواهان و آزادیخواهی بوده‌اند.

به گزارش فارس، در این تجمع که نماد وحدت و اراده دانشگاهیان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عرصه‌ای برای تجلی مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی است با ذکر تکبیر و سردادن شعارهای ضدصهیونیستی همراه بود.

در پایان قطعنامه‌ای نیز در 6 بند قرائت شد.

در بخش‌هایی از این قطعنامه آمده است حضار شرکت کننده از تمام دانشگاهیان جهان اسلام می‌خواهند تا سکوت را شکسته و یک صدا از جامعه بین‌الملل خواستار رسیدگی سریع‌تر مجامع حقوق بشری به این نسل‌کشی شوند.

در بخش دیگر این قطعنامه ذکر شده است: ما حاضران در این مراسم با تأسی از بیانات و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب ضمن انزجار از این رفتار صهیونیست حمایت خود را از مقاومت اعلام و این یورش بی‌شرمانه را محکوم می‌کنیم.

این قطعنامه تاکید می‌کند: از مردم غزه می‌خواهیم به مقاومت ادامه داده و به وعده الهی ایمان داشته باشند.

MG_0001






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد