صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فراخوان جشنواره “دلنوشته ای برای امام رضا (ع)” در رشت

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به مناسبت دهه کرامت، نحستین جشنواره ‘ دلنوشته ای برای امام رضا (ع)’ را برگزار می کند. مرنضی عاطفی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به فراخوان عمومی جشنواره ” دلنوشته ای برای امام رضا (ع)”  گفت: این نخستین جشنواره است که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت […]

کد خبر : 11585 | 8:50 ق.ظ | ۲۵ مرداد , ۱۳۹۳

IMAGE635436303299957037

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت به مناسبت دهه کرامت، نحستین جشنواره ‘ دلنوشته ای برای امام رضا (ع)’ را برگزار می کند.

مرنضی عاطفی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به فراخوان عمومی جشنواره ” دلنوشته ای برای امام رضا (ع)”  گفت: این نخستین جشنواره است که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری در رشت برگزار می‌شود.

 وی با اشاره به اهداف جشنواره تصریح کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (علیه السلام) از اهداف جشنواره مذکور است.

عاطفی پنجم شهریور را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و افزود: عموم شهروندان می‌توانند دل نوشته‌هایشان راحداکثر در سه سطر و با ذکر مشخصات کامل به آدرس رشت، ابتدای خیابان سعدی، خانه فرهنگ و هنر، واحد روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت تحویل و یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Farhangi1@rasht.ir ایمیل کنند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی رشت ادامه داد: همچنیندر راستای گرامیداشت دهه کرامت، دومین جشنواره بازی بدون اسباب بازی با حضور دکتر اسلامی در رشت برگزار می‌شود.

وی به تشریح دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه کرامت پرداخت و افزود: همچنین در این ایام فیلم مذهبی “روز باران” ساخته اسماعیل براری در استان رونمایی شده و با حضور کارشناسان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
عاطفی برگزاری محفل انس با قرآن در خواهر امام رشت، شب خاطره‌ها با حضور خدام خواهر امام و حضرت معصومه(سلام الله علیها)، مسابقه بهترین دلنوشته به امام رضا(ع)، جشنواره غذاهای محلی، کارگاه آموزشی ویژه مادران و دختران با محوریت چگونگی ارتباط بین مادر و دختر و تقدیر از رانندگان خانم سازمان تاکسیرانی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه کرامت عنوان کرد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد