صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ارسال امکانات دارویی و بهداشتی هلال‌احمر به غزه

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از طریق کمیته بین المللی صلیب سرخ در قالب امکانات نقدی به مردم غزه کمک کرده است، گفت: امکانات دارویی و بهداشتی این جمعیت به مردم غزه ارسال و در حین عبور است. محمد فرهادی در حاشیه بازدید از طرح‌ نشاط و امید با […]

کد خبر : 11589 | 9:36 ق.ظ | ۲۵ مرداد , ۱۳۹۳

139304101307053633122173

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از طریق کمیته بین المللی صلیب سرخ در قالب امکانات نقدی به مردم غزه کمک کرده است، گفت: امکانات دارویی و بهداشتی این جمعیت به مردم غزه ارسال و در حین عبور است.

محمد فرهادی در حاشیه بازدید از طرح‌ نشاط و امید با بیان اینکه سازمان ملی جوانان هلال احمر کشور دو میلیون عضو دارد، اظهار کرد: 70 هزار عضو داوطلب در جوانان هلال احمر کشور فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  این اردوها توسط جوانان جوانان هلال احمر با میزبانی گیلان و به محوریت استان اصفهان برای کانون‌های جوانان برگزار می‌شود، افزود: حدود هفت هزار نفر جوانان عضو این سازمان در اردوهاب نشاط و امید کشور حضور دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه در این کلاس‌ها مهارت زندگی، کنترل خشم و خلاقیت را می‌آموزند، گفت: جوانان جزو گروه‌های فعال کشور و مدیران آینده هستند و جمعیت هلال احمر برای ساماندهی حضور جوانان در برنامه‌های ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کند.

فرهادی با بیان اینکه فعالیت بین‌المللی جوانان با رویکرد صلیب سرخ مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در این اردوها مهارت زندگی و مشارکت جوانان در امر تصمیم گیری مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان در کانون‌های مختلف طلاب، دانشجویی، روستایی و سایر کانون‌ها این سازمان عضو هستند، خاطرنشان کرد: توانمندسازی جوانان، کاهش خطرپذیری و مشارکت در امور بهداشتی و درمانی از جمله‌ برنامه‌هایی است به آن توجه می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه برنامه‌های جامعی در تحول برنامه‌های جمعیت هلال احمر وجود دارد، گفت: این برنامه‌ها با محوریت تجهیز امکانات امدادی، حضور در فعالیت‌های اجتماعی ، تجهیز امکانات امداد و نجات و فعالیت‌های بشر دوستانه  در این سازمان دنبال می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه مشکلات در جمعیت هلال احمر هم وجود دارد، افزود: به دنبال بهینه کردن امکانات، ارتقا سطح آموزش جوانان و آموزش خود امدادی مردم هستیم و برنامه‌هایی برای آموزش خود امدادی مردم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از طریق کمیته بین المللی صلیب سرخ در قالب امکانات نقدی مورد نیاز غزه در دو سه نوبت کمک‌هایی را به مردم غزه داشته است، گفت: امکانات دارویی و بهداشتی از طرف جمعیت هلال احمر ایران به مردم غزه ارسال می‌شود و در حال حاضر در حین عبور است.

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد