صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تقدیر استاندار از تلاش های پیگیرانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

محمد علی نجفی، استاندار گیلان در نشست هماهنگی برنامه های مربوط به هفته دولت که صبح روز جمعه 24 مرداد در دفتر ایشان برگزار شد، از تلاش های پیگیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تقدیر و تشکر نمود. وی در بخشی از سخنان خود با تمجید از برپایی مراسم انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی گفت: […]

کد خبر : 11593 | 1:52 ب.ظ | ۲۵ مرداد , ۱۳۹۳

jpg1888

محمد علی نجفی، استاندار گیلان در نشست هماهنگی برنامه های مربوط به هفته دولت که صبح روز جمعه 24 مرداد در دفتر ایشان برگزار شد، از تلاش های پیگیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تقدیر و تشکر نمود.

وی در بخشی از سخنان خود با تمجید از برپایی مراسم انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی گفت: این نهاد انقلابی، نقش موثری را در هماهنگی برنامه های بزرگداشت انقلاب اسلامی در استان بر عهده دارد و تاکنون نیز فعالیتهای مناسبی داشته است.

استاندار گیلان گفت: ورود سخنرانان کشوری به استان که با دعوت شورای هماهنگی صورت می گیرد موجب برقراری آرامش استان بوده و با همکاری خوبی که جناب حجت الاسلام و المسلمین اشجری با اینجانب دارند در دعوت از سخنرانان، هماهنگی های لازم را بعمل می آورند.

ایشان با اشاره به دوازدهم مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ظرفیت هایی که این نهاد در حوزه مناسبت های انقلاب ایجاد کرده، شایسته تقدیر است و باید برای ارتقای آن بیشتر تلاش نماییم.

محمد علی نجفی در ادامه بیان داشت: اینجانب قصد داشتم در سالروز تاسیس این شورا در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور یابم، امّا چون در سفر خارج از کشور بودم، توفیق حضور نداشتم، لذا در اولین فرصت حضور خواهم یافت تا ضمن دیداری با اعضا، از نحوه فعالیتهای آنان گزارشی نیز داشته باشم.

نجفی14

jpg1889






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد