صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آغاز هفته دولت با گلباران مزار شهدای رشت

مزار شهدای تازه‌آباد رشت همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندار و دیگر مسئولان گیلان گلباران شد. استاندار گیلان در مراسم گلباران مزار شهدای شهر رشت با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی اسوه اخلاق، مردانگی، ایثار و تقوا بودند. محمدعلی نجفی به […]

کد خبر : 11680 | 11:01 ق.ظ | ۲ شهریور , ۱۳۹۳

گلزار شهدا

مزار شهدای تازه‌آباد رشت همزمان با آغاز هفته دولت با حضور استاندار و دیگر مسئولان گیلان گلباران شد.

استاندار گیلان در مراسم گلباران مزار شهدای شهر رشت با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی اسوه اخلاق، مردانگی، ایثار و تقوا بودند.

محمدعلی نجفی به برنامه‌های هفته دولت در گیلان اشاره کرد و افزود: امسال هفته دولت با آغاز به‌کار دولت یازدهم در 24 مرداد ماه سال گذشته گره خورده و عملکرد دولتمردان در مدت دو هفته ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد یک‌هزار و 22 پروژه عمرانی آماده افتتاح در گیلان است، تصریح کرد: پروژه‌های مذکور با اعتبار یک‌هزار و 44 میلیارد و 673 میلیون تومان در زمینه‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، شیلات، عمران شهری و روستایی، گازرسانی، برق‌رسانی، آسفالت راه روستایی، فضاهای آموزشی و ورزشی و … افتتاح می‌شوند.

نجفی بر حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی تاکید کرد و گفت: امسال 350 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار گیلان افتتاح سد آیت‌الله بهجت، کارخانه تالک ایرانیان در شهر صنعتی و کشتارگاه صنعتی لوشان را از جمله طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال در این استان خواند و بیان کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت اشتغالزایی 10 هزار نفر را به همراه دارد.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست بهبود کسب و کار گیلان در زمستان سال گذشته، خاطرنشان کرد: کسب رتبه مذکور توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

نجفی از کاهش رتبه بیکاری گیلان در کشور خبر داد و یادآور شد: سال 92 بیکاری گیلان به 13.6 درصد کاهش پیدا کرد و در رتبه پنجم بیکاری کشور هستیم.

استاندار گیلان پیگیری اتمام پروژه‌های راه‌آهن و آزادراه رشت ـ قزوین را از جمله برنامه‌های مسئولان دانست و اظهار کرد: آغاز به‌کار عملیات اجرایی سایت نفتی سردار جنگل خزر حائز اهمیت است.

گلزار شهدای گیلان همزمان با آغاز هفته دولت در تمام شهرستان‌ها با حضور مسئولان، خانواده شهدا و مردم گلباران شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد