صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم اختتامیه مسابقه عکس «مسیر مقاومت»/ تجلیل از برگزیدگان

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به معرفی برگزیدگان مسابقه عکس ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس «مسیر مقاومت»، گفت: این افراد در همایشی به مناسبت روز جهانی مسجد تجلیل شدند. روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه عکس «مسیر مقاومت» همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در استان، اظهار […]

کد خبر : 11687 | 11:46 ق.ظ | ۲ شهریور , ۱۳۹۳

IMG_4745

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به معرفی برگزیدگان مسابقه عکس ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس «مسیر مقاومت»، گفت: این افراد در همایشی به مناسبت روز جهانی مسجد تجلیل شدند.

روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری مسابقه عکس «مسیر مقاومت» همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در استان، اظهار کرد: این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه تا پایان مهلت شرکت در مسابقه، بیش از 320 اثر از 23 عکاس به دبیرخانه مسابقه ارسال شد، تاکید کرد: همچنین آثاری از دیگر استان‌های کشور مانند تهران و خراسان رضوی نیز به مسابقه «مسیر مقاومت» ارسال شد.

جهاندیده خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، سه اثر در بخش حرفه‌ای و 2اثر در بخش غیر حرفه‌ای (موبایلی) انتخاب شدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه در بخش حرفه‌ای مجتبی محمدی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، مهدی آقازاده از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و علی عزتی از پایگاه خبری و تحلیلی رصد رودسر انتخاب شدند، افزود: در بخش موبایلی نیز امید رجبی‌پور از کلاچای و یاسر رفیعی از رشت حائز رتبه برگزیده شدند.

وی اظهار کرد: برگزیدگان در همایشی به مناسبت روز جهانی مسجد که با حضور مسئولان ارشد استانی و لشگری در مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شدند.

جهاندیده اذعان کرد: بسیج رسانه استان گیلان در نظر دارد در سال‌های آینده مسابقه عکس «مسیر مقاومت» را در سطح وسیع‌تر برگزار کند.

 

IMG_4727






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد