صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان والای شهدا بود

فرماندار شفت گفت: پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی آرمان والای شهدا بود. یونس محمودی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر شفتی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، اظهار کرد: حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است. وی ادامه داد: خون شهدای […]

کد خبر : 11703 | 10:38 ق.ظ | ۳ شهریور , ۱۳۹۳

219492_PhotoA

فرماندار شفت گفت: پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب اسلامی آرمان والای شهدا بود.

یونس محمودی در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر شفتی با بیان اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست، اظهار کرد: حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: خون شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم آنها عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

فرماندار شفت به هدف والا و پر ارزش شهدا و ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و گفت: اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب و آرمان شهدا از اهداف مهم است.

وی یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم نیازمند دعای خانواده شهدا هستند.

محمودی با بیان اینکه مسئولان در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگر انرژی و روحیه بیشتری برای انجام فعالیت می‌گیرند، متذکر شد: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند و حضور با برکت آنها سبب سرافرازی و سربلندی است.

امام جمعه شفت نیز در این دیدار ضمن قدردانی از صبر و استقامت مادران و همسران شهدا و ایثارگر گفت: اجر این عزیزان در درگاه خداوند کمتر از اجر شهدایی که برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند، نیست.

حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی، صبر و بردباری مادران و همسران شهدا را امری بسیار ستودنی و یک سعادت الهی عنوان کرد و اظهار کرد: شهدای عزیز حق بسیاری بر گردن ما دارند و سرکشی و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا کوچک‌ترین کاری است که در برابر جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌ها انجام می‌دهیم.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا علاوه بر اینکه یک وظیفه ذاتی است برای ما یک نعمت و سعادت الهی محسوب می‌شود.

*افتتاح نمادین 4 گلزار شهدای شفت

رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شفت نیز اظهار کرد: گیلان 283 گلزار شهید دارد که در این گلزار‌ها 30 هزار و 888 مزار شهید وجود دارد و ساماندهی 93 درصد از این گلزارهای شهید به اتمام رسیده است.

کاظم صالح‌زاده، با بیان اینکه شهرستان شفت 66 گلزار دارد، تصریح کرد: در این گلزارها تعداد 188 مزار معطر شهدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه 100 درصد این مزارها ساماندهی شده است، یادآور شد: تنها چند مزار نواقصی دارند که درصدد برطرف کردن آنها هستیم.

مسئولان شهرستان شفت با حضور در مزار شهیده شهربانو شادمان واقع در روستای مردخه به صورت نمادین 4 گلزار مزار شهدای باقی‌مانده واقع در روستاهای  مردخه، خرطوم، شاد نشین و لیفکوخندان را افتتاح کردند.

شهیده شهربانو شادمان در حمله هوایی رژیم بعثی در رشت به درج رفیع شهادت نائل آمد، شهرستان شفت 200 شهید، 330 جانباز و 40 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد