صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان رودسر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: سازش با آمریکا هیچ‌ یک از مشکلات کشور را برطرف نمی‌کند و اسلام واقعی هرگز با ظلم و ستم سازگار نیست. به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت ‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه انقلاب ایران یک انقلاب حزبی یا صنفی نبود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب خدایی و انفجار نور بود که خداوند متعال اراده کرد که انقلاب ایرانیان زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی (ع) باشد.

کد خبر : 1171 | 9:32 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

1

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: سازش با آمریکا هیچ‌ یک از مشکلات کشور را برطرف نمی‌کند و اسلام واقعی هرگز با ظلم و ستم سازگار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت ‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در مراسم راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان با اشاره به اینکه انقلاب ایران یک انقلاب حزبی یا صنفی نبود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب خدایی و انفجار نور بود که خداوند متعال اراده کرد که انقلاب ایرانیان زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی (ع) باشد.

وی افزود: ادامه دادن راه شهدا و انبیا موجب پیروزی و رسیدن به سرچشمه مقصود می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا از ایران اسلامی هراس دارد، تصریح کرد: اسلام به معنای جهاد در راه خدا رفاه برای همه و رسیدن به استقلال است.

وی انقلاب ایران را «جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» نامید و افزود: به برکت اسلام انسان‌ها بیدار و هوشیار شده‌اند و ما باید همه جا شاهد پیاده شدن اسلام باشیم.

تویسرکانی خاطر نشان کرد: تلخی و شکست در هر مکانی به خاطر اسلام نیست بلکه برای اجرا نشدن اسلام است که اگر به خوبی پیاده شود زندگی زیبا می‌شود و همه به رفاه می‌رسند.

وی مردم را جزو احکام ویژه اسلام نامید و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان در نظام اسلامی نوکر مردم هستند و در هیچ فرهنگ و نظامی نمی‌بینیم که رهبر جامعه خود را کوچک‌تر از مردم بداند زیرا در اسلام هر چه مقام بالاتر می‌شود فروتنی نیز بیشتر می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اسلام آمده تا مردم عزیز باشند و به رفاه برسند و از تمام امکانات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در ایران قبل از اسلام مردم دو طبقه رعیت و اشراف‌زادگان بودند، یادآور شد: امام راحل در شرایط بسیار سخت پایه‌های نظام را بر مبنای اسلام بنیانگذاری کردند که هیچ کس بر دیگری برتری نداشته باشد و ملاک برتری تنها تقوا باشد و مردم نیز با تمام وجود حمایت کردند.

تویسرکانی با بیان اینکه ما با هیچ نظام و فرقه‌ای مخالفت نداریم، افزود: ما تنها با ظالم مخالفیم که در رٱس ظالمان آمریکاست.

وی با تصریح بر اینکه سازش با آمریکا هیچ ‌یک از مشکلات کشور را برطرف نمی‌کند، متذکر شد: سازش راه گشایی برای حل معضلات آمریکاست و اسلام واقعی هرگز با ظلم و ستم سازش نمی‌کند.

وی درباره دهه پیشرفت و عدالت بیان کرد: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی و ایجاد فشار سازش نمی‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات امام راحل یادآور شد: امام (ره) دو تعریف از اسلام به آیندگان ارائه دادند اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی.

وی مشخصه‌های اسلام ناب را اسلام منطبق بر قرآن و جهاد در راه خدا دانست و افزود: اسلامی که فقرا و پابرهنگان پرچمدار آن هستند، اسلام واقعی است که باید گسترش یابد.

تویسرکانی اسلام ساختگی را اسلام آل صعود، قطر، مصر، ترکیه و … ذکر کرد و متذکر شد: این ها اسلام آمریکایی هستند و دشمن درصدد است تا با انواع اسلام افکار و اذهان مسلمانان جهان اسلام را سرگردان و گیج کند.

وی وظیفه اصلی مسلمانان را مقابله با ترویج کنندگان اسلام آمریکایی نامید که با تکیه بر پول و قدرت و نفوذ در مقابل اسلام ناب محمدی(ص) قصد گیج کردن مسلمانان را دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد