صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اسلام را با زبان روز به دنیا معرفی کنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام را باید به زبان روز به دنیا معرفی نماییم گفت: دین اسلام به عنوان یک دین هدایتگر برای همه مردم و ملت های جهان است بنابراین باید دین اسلام را به زبان روز به دنیا معرفی نماییم. آیت الله رمضانی در اختتامیه دومین دوره آموزش مقدماتی سرگروههای […]

کد خبر : 11714 | 9:04 ق.ظ | ۴ شهریور , ۱۳۹۳

رمضانی رضا

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام را باید به زبان روز به دنیا معرفی نماییم گفت: دین اسلام به عنوان یک دین هدایتگر برای همه مردم و ملت های جهان است بنابراین باید دین اسلام را به زبان روز به دنیا معرفی نماییم.

آیت الله رمضانی در اختتامیه دومین دوره آموزش مقدماتی سرگروههای شجره طیبه صالحین خواهر استان گیلان که در تربیت معلم بنت الهدی صدر رشت برگزار شد، با بیان اینکه صالحین به معنای واقعی یک شجره طیبه است گفت: شجره طیبه صالحین می تواند آثار متعددی در جامعه داشته باشد که مهمترین آن افزایش معرفت و بصیرت است.

وی با اشاره به ویژگی یک سرگروه موفق تصریح کرد: استفاده از واژگان صحیح تربیتی، عفو و بخشش، آشنا شدن با سیستم های تربیتی و … از ویژگی های یک سرگروه موفق است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت جایگاه زن در اسلام افزود: تاکید اسلام بر جایگاه ویژه زن به این دلیل است که زن همانند گوهری گرانبهاست که دارای ارزش و جایگاه والایی است و باید مورد محافظت قرار گیرد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه 300 آیه در مورد شان و جایگاه زن در قرآن کریم آمده است افزود: قرآن کریم یکی از جامع ترین کتب برای معرفی الگویی از زنان است، زنان بزرگی که زمینه ظهور افراد بزرگی چون حضرت موسی (ع) را تربیت کردند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه زن در تربیت فرزندان گفت: بانوان مبانی واقعی اسلام و جایگاه زن در اسلام را برای فرزندان و دختران خود بیان و ایمان را به فرزندان خود منتقل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مادران مفاهيم حقيقت را به فرزندانشان بیاموزند گفت: مادران باید ارزش هایی چون صداقت، پرهیز از دروغگویی، احترام و … را به فرزندان بیاموزند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه اسلام را باید به زبان روز به دنیا معرفی نماییم گفت: دین اسلام به عنوان یک دین هدایتگر برای همه مردم و ملت های جهان است بنابراین باید دین اسلام را به زبان روز به دنیا معرفی کنیم.

وی در پایان با تاکید بر نقش مربیان در حلقات صالحین گفت: مربی کارش این است که حقیقت را منتشر کند هرچه انسان بهره اش از حق و حقیقت و ایمان بیشتر باشد موفق خواهد شد.

دوره آموزش مقدماتی سرگروههای شجره طیبه صالحین خواهر استان گیلان در دو مرحله و با حضور سرگروههای صالحین از سراسر استان از تاریخ 26 تا 31 در دانشکده تربیت معلم گلسار رشت برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد