صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ولایت‌پذیری ویژگی مهم شهیدان رجایی و باهنر بود

فرماندار ماسال گفت: ولایت‌پذیری و ساده‌زیستی از جمله ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر بود.  محمود قاسم‌نژاد در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان اظهار کرد: ساده‌زیستی و دوری از رفاه‌طلبی جزو ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود که باید الگوی تمام مسئولان و خدمتگزاران نظام باشد. وی ولایت‌پذیری را از دیگر خصوصیات این دو […]

کد خبر : 11762 | 11:46 ق.ظ | ۶ شهریور , ۱۳۹۳

219492_PhotoA

فرماندار ماسال گفت: ولایت‌پذیری و ساده‌زیستی از جمله ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر بود.

 محمود قاسم‌نژاد در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان اظهار کرد: ساده‌زیستی و دوری از رفاه‌طلبی جزو ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود که باید الگوی تمام مسئولان و خدمتگزاران نظام باشد.

وی ولایت‌پذیری را از دیگر خصوصیات این دو شهید ذکر کرد و گفت: خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که باید با خوشرویی و انجام درست وظایف قدر این نظام اسلامی و مردم را بدانیم.

فرماندار ماسال با بیان اینکه مسئولان با وجود برخورداری از علم و تجربه بالا در حوزه مدیریت از تکبر به دور بوده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید در مقابل مردم با تواضع و فروتنی برخورد کنند که این روش و سیره ائمه اطهار (ع) و شهدا است.

وی با اشاره به افتتاح 56 پروژه در هفته دولت در ماسال گفت: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد و 640  میلیون ریال در بخش‌های راه، آب، شیلات، جهاد، گاز، مسکن مددجویان و عمران شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

در پایان مراسم مذکور 40 نفر از کارمندان نمونه شهرستان ماسال با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد