صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشیت الهی، رژیم کودک کش اسراییل را وادار به تسلیم کرد

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مشیت الهی، خون های ریخته شدن کودکان معصوم و مظلوم و اشک و ناله های مادران غزه، رژیم کودک کش و درنده خو صهیونیستی را وادار به تسلیم کرد. در بیانیه آیت الله محمدعلی امینیان […]

کد خبر : 11770 | 12:11 ب.ظ | ۶ شهریور , ۱۳۹۳

امینیان12

نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان آستانه اشرفیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مشیت الهی، خون های ریخته شدن کودکان معصوم و مظلوم و اشک و ناله های مادران غزه، رژیم کودک کش و درنده خو صهیونیستی را وادار به تسلیم کرد.

در بیانیه آیت الله محمدعلی امینیان که به مناسبت پیروزی بزرگ مردم قهرمان غزه صادر شده آمده است: سنت لایتغیر و لایتبدل الهی و وعده پروردگار متعال مبنی بر نصرت و فتح ظفر مستضعفان بر ظالمان، زورگویان و زرپرستان تحقق یافت.

در این بیانیه افزوده شده: مقاومت مظلومانه فلسطین بر صهیونیسم، گردن متکبرانه رژیم نژادپرست اسرائیل را بر خاک مذلت و خواری نشاند و خون های مظلومان غزه به ویژه خون های کودکان معصوم و مظلوم و اشک و ناله مادران و دعای مردان و زنان مسلمان غیرتمند، رژیم وحشی و درنده خو و ضد بشری اسرائیل را وادار به تسلیم در برابر مشیت الهی و اراده و قدرت مسلمانان بر حق و مظلوم فلسطین کرد.

در بیانیه نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری اضافه شده: پیروزی شیرین و عزت آفرین مقاومت، آبروی مسلمانان به ویژه کشورهای عربی را به سربلندی و با خون شهدا خرید.

در ادامه این بیانیه افزوده شده: سلام بر عزت و غیرت اسلامی مقاومت … سلام و تحیات خداوند متعال بر شهدای مقاومت … و سلام و برکات بر مردم غیرتمند غزه که نماد قدرت، اقتدار، عزت، فخر و مباهات مسلمین اند.

آیت الله امینیان در خاتمه این بیانیه گفته: به عنوان یک خادم از ائمه جمعه و به عنوان یک پیرو ولایت و رهبری، برخود لازم می دانم از حمایت های بی بدیل و بی دریغ حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان، حمایت ها و کمک های مردم بزرگوار ایران و به ویژه گیلان عزیز، قدردانی و این پیروزی بزرگ فلسطین بلکه پیروزی اسلام بر صهیونیست، پیروزی مقاومت بر ظالمین و مستکبران و پیروزی مسلمانان بر شیاطین اسرائیلی و آمریکایی و انگلیسی را تبریک و تهنیت عرض نمایم و به دست یکایک فرزندان برومند و غیور و غیرتمند فلسطین و حزب الله و مقاومت بوسه زنم و این بوسه را هدیه به ارواح شهدای مظلوم عزه و مقاومت نمایم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد