صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بمناسبت فرارسیدن هشتم شهریور

«بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بمناسبت فرا رسیدن هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر» هشتم شهریور ماه سالروز شهادت دویارصدیق امام (ره) و پرواز دو کبوتر خونین بال بوستان لاله‌های انقلاب اسلامی که راست قامتانه، ردای جهاد و تلاش و خدمتگزاری در راه تحقق و اعتلای کلمه الله را بر تن […]

کد خبر : 11773 | 6:24 ق.ظ | ۶ شهریور , ۱۳۹۳

شورا25

«بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بمناسبت فرا رسیدن هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر»

هشتم شهریور ماه سالروز شهادت دویارصدیق امام (ره) و پرواز دو کبوتر خونین بال بوستان لاله‌های انقلاب اسلامی که راست قامتانه، ردای جهاد و تلاش و خدمتگزاری در راه تحقق و اعتلای کلمه الله را بر تن کرده و در فرجام آن به خوشبوترین عطر گلستان الهی، معطر شدند. پاک نهادانی که فداکارانه مسئولیت عظیم اجرایی کشور را در حساس‌ترین برهه تاریخ انقلاب اسلامی به دوش کشیدند و تا قربانگاه عشق، به محضر دوست شرفیاب شدند. اسوه‌های ایمان و رجا و نماد علم وتقوا یعنی شهیدان رجایی و باهنر، بزرگ شخصیت‌هایی بودند که به میدان خدمتگزاری متعهدانه وارد شدند و در بوستان شهادت، سر از گلزار معبود در آوردند . گرچه در ثبت‌گاه اندیشه همه آزادمردان و موحدان و دراوراق آورده‌های تاریخ خونین انقلاب اسلامی , خاطراتی تلخ از آن روز‌های پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی موج می‌زند لکن گرانقدری و عظمت و تاثیر‌گذاری شهادت این دو اسوه علم وعمل در عرصه خدمتگزاری و تلاش و مجاهدت سرافرازانه آنان، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب نمود.

تلاطم طوفانی شهادت این مردان بزرگ، موج عزت و سربلندی و آزادگی وپیروزی را برای ساحل پهناور انقلاب اسلامی به ارمغان آورد و دشمنان را در گرداب ذلالت تاریخ سپرد ؛ تا دیگر باراین به خاک مذلت نشسته‌گان؛ با بی‌اندیشه‌گری‌های نا‌انسانی خود، تکرار این فاجعه را سر لوحه کار خود قرار ندهند، شهادت شهید رجایی و باهنر و همه شهیدان انقلاب اسلامی سدی عظیم و سنگری محکم و مقاوم در برابر همه هجوم آورندگان به حریم نظام مقدس اسلامی شد و درس عبرتی برای همه مستکبران و ایادی داخلی و خارجی آنان گردید که بدانند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. نظام مقتدر جمهوری اسلامی در سایه هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای در حال حرکت به ساحل امن توسعه و پیشرفت و تعالی همه جانبه می باشد و ملت عظیم و ولایتمدار ایران اسلامی با تأسی و الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر، با وحدت و همدلی و پرهیز از هر گونه اختلافات جناحی و سلیقه ای، در جهت عزتمندی و احیای کرامت االهی و انسانی و اخلاقی و تحقق آرمان‌های امام و شهدا و منویات مقام عظمای ولایت گام برداشته و فرودگاه خود را اوج قله‌های تعالی و کمالات مادی ومعنوی قرار می‌دهند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از همه مردم ولایی استان گیلان دعوت می‌نماید تا در مراسم استانی گرامیداشت رئیس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران که روز جمعه ۷/۶/۹۳ پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید میرزا کوچک سلیمانداراب با سخنرانی آیت الله دکتر رمضانی، عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌گردد. با حضور باشکوه خود، با آرمان بلند آنان بیعتی مجدد و برگ زرینی دیگر در دفتر حضور خود در مناسبت‌های انقلاب اسلامی ثبت نمایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد