صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






توجه به آموزش و پژوهش راهگشای تحقق شعار امسال رهبری است

رییس دانشگاه پیام نور گیلان در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی گفت: توجه به آموزش و پژوهش راهگشای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب است. به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر ‘مرتضی رضایی صوفی’ روز چهارشنبه در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از […]

کد خبر : 118 | 11:04 ق.ظ | ۲۰ مهر , ۱۳۹۱

رییس دانشگاه پیام نور گیلان در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی گفت: توجه به آموزش و پژوهش راهگشای تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر ‘مرتضی رضایی صوفی’ روز چهارشنبه در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی معظم له افزود: برای دستیابی به قله های تعالی و پیشرفت و گام نهادن در مسیری كه فرمایش معظم له ترسیم كننده آن است بحث آموزش و پژوهش از اولویت های این دانشگاه خواهد بود.

وی با تاكید بر ضرورت توجه به پژوهش در دانشگاه ها افزود: كارهای پژوهشی در دانشگاه ها بایستی مورد توجه استادان و دانشجویان قرار گیرد.

وی از استادان دانشگاه و دانشجویان خواست تا با توكل بر خداوند متعال و بهره گیری از تمامی امكانات و تجهیزات نهایت سعی و تلاش خود را برای عملی كردن پیام ارزشمند مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی همت كنند.

وی مهر را ماه پویایی و دانش اندوزی جوانان جویای علم دانست و اظهار كرد: دانشجویان باید از فرصت به دست آمده برای كسب علم و دانش بكوشند.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان با بیان اینكه در سال تحصلی جدید چهار هزار دانشجوی جدید به دانشجویان دانشگاه افزوده شدند، بیان كرد: تعداد دانشجویان مراكز و واحدهای این دانشگاه به 38 هزار نفر رسیده است.

وی خاطرنشان كرد: بیشترین كسانی كه جذب دوره های تحصیلات تكمیلی و بازار كار می شوند از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

وی دانشگاه پیام نور را بزرگترین خانواده دانشگاهی كشور نام برد و ادامه داد: جذب و اشتغال به تحصیل تعداد زیادی از دانشجویان در دانشگاه پیام نور نشان از كیفیت بالای آموزشی و تمایل خانواده ها به تحصیل در این دانشگاه است.

وی به افزایش رشته های تحصیلی در مقطع كارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور گیلان اشاره و ادامه داد: در زمان حاضر پنح رشته تحصیلی زبان و ادبیات فارسی، مدیریت دولتی، آموزش زبان انگلیسی، جغرافیای شهری و زبان شناسی همگانی در مقطع كارشناسی ارشد این دانشگاه فعال است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد