صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان آستارا

امام جمعه آستارا گفت: امروز حرکت عظیم ملت در 22 بهمن به دنیای استکبار پیام داد که پیوند ملت با ولایت فقیه و نظام اسلامی ناگسستنی است. به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌ الاسلام کاظم حافظ‌نیا در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان، اظهار کرد: بزرگ‌رین و مهم‌ترین اتفاق که در طول تاریخ ایران به‌ وقوع پیوست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.

کد خبر : 1180 | 9:46 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

1

امام جمعه آستارا گفت: امروز حرکت عظیم ملت در 22 بهمن به دنیای استکبار پیام داد که پیوند ملت با ولایت فقیه و نظام اسلامی ناگسستنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌ الاسلام کاظم حافظ‌نیا در جمع راهپیمایان 22 بهمن این شهرستان، اظهار کرد: بزرگ‌رین و مهم‌ترین اتفاق که در طول تاریخ ایران به‌ وقوع پیوست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نسبت به دیگر انقلاب‌ها در دنیا بی‌نظیر و متمایز بود، افزود: امسال حرکت عظیم و گسترده مردم سراسر کشور یک پیام مهم به سران استکبار و دشمنان نظام و ملت ایران داشت و آن این بود که پیوند ملت با ولایت فقیه و نظام اسلامی ناگسستنی است.

امام جمعه آستارا اضافه کرد: پیام مردم ولایت‌مدار و غیور ایران اسلامی این است که دشمنان نظام اسلامی بدانند ما ایستاده‌ایم.

وی یکی از اهداف قیام امام خمینی(ره) را احیای ارزش‌های اسلامی نامید و تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) به پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی به تاسی از قیام ابا عبدالله‌الحسین علیه رژیم ستمشاهی قیام کردند.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران را از اوج ذلت به عزت رساند، خاطر نشان کرد: امروز حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی یک بار دیگر حماسه‌ای آفریدند و ثابت کردند که با وجود تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی همچنان مدافع نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

وی ادامه داد: ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی در آزمون بزرگ امسال که حضور در راهپیمایی 22 بهمن بود با سربلندی حضور یافتند و آزمون دیگر نیز حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است که مردم در این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آیند.

به گزارش فارس، راهپیمایی گرامیداشت 22 بهمن و سال روز پیروزی انقلاب اسلامی در آستارا از ساعت 10 صبح آغاز شد و مردم آستارا یک صدا فریاد تبعیت از ولایت فقیه، نظام اسلامی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دادند.

در جمع راهپیمایان زن و مرد، کودک و پیر و جوان حضور داشتند که با طی مسیرهای مشخص و سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی خود بار دیگر با آرمان‏ های امام راحل و ولایت فقیه تجدید میثاق کرده و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی نگه داشتند.

در پایان این برنامه قطعنامه یوم‌الله 22 بهمن قرائت شد که پس از قرائت هر بند از این قطعنامه نوای «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر» طنین‌انداز شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد