صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تاکید استاندار گیلان بر توجه به مفاهیم فرهنگی در اجرای برنامه‌های هفته دولت

محمدعلی نجفی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهم‌ترین شعار دولت قبل از روی کار آمدن بهبود شرایط اقتصادی بود. وی به فعالیت یک‌ساله دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: اکنون تعادل و ثبات به بخش‌های مختلف کشور بازگردانده شده است. استاندار گیلان با بیان اینکه سال […]

کد خبر : 11821 | 7:20 ق.ظ | ۸ شهریور , ۱۳۹۳

img_001

محمدعلی نجفی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مهم‌ترین شعار دولت قبل از روی کار آمدن بهبود شرایط اقتصادی بود.

وی به فعالیت یک‌ساله دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: اکنون تعادل و ثبات به بخش‌های مختلف کشور بازگردانده شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته کشور با تورم شدید و بدترین وضعیت اقتصادی مواجه بود، خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد تورم 43 درصدی در کشور بودیم و امروز آهنگ رشد تورم کند شده و هر ماه در حال کاهش است.

وی از تورم تک رقمی زیر 10 درصدی در سال 95 خبر داد و گفت: بازگشت آرامش به بازار از جمله موفقیت‌های دولت است.

نجفی با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در گیلان تصریح کرد: تحول در نظام سلامت از دیگر موفقیت‌های دولت محسوب می‌شود.

وی به تلاش برای راه‌اندازی شبکه ملی و اطلاعات در گیلان اشاره کرد و گفت: مصمم هستیم اینترنت به تمام روستاهای گیلان برسد.

استاندار گیلان مبارزه با مفاسد اقتصادی را از جمله برنامه‌های اساسی دولت خواند و افزود: دفاع از حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای رویکرد جدیدی را در دنیا ایجاد کرده است.

این مسئول درباره فعالیت واحدهای صنعتی گیلان متذکر شد: واحدهای صنعتی گیلان با ظرفیت 35 درصدی فعال بودند و اکنون در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنند.

وی افتتاح بالغ بر یک‌هزار و 22 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه گیلان در هفته دولت را نشانه تلاش مدیران دانست و اضافه کرد: برای این پروژه‌ها یک‌هزار و 44 میلیارد و 673 میلیون تومان هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی، تولیدی، مشاغل خانگی و بخش کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و… است.

استاندار گیلان افتتاح پروژه‌های ورزشی، راه و شهرسازی، مسکن، بهزیستی، کمیته امداد، مجتمع خدمات رفاهی و… را از دیگر پروژه‌های این استان در هفته دولت ذکر کرد.

وی با تصریح بر اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای نشان دادن کارایی نظام اسلامی و مرور خدمات است، خاطرنشان کرد: توجه به مفاهیم عمیق فرهنگی در اجرای برنامه‌های هفته دولت مورد تاکید است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد