صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رشد سیاسی مردم افتخار نظام اسلامی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اسلام‌خواهی را ویژگی شاخص ملت ایران دانست و گفت: پیاده کردن مفاهیم قرآن، عدالت و اخلاق اسلامی در جامعه از خواسته‌های مردم است. آیت‌الله دکتر رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهید قلی‌پور و 194 شهید عملیات کربلای 2 استان که در مهدیه […]

کد خبر : 11851 | 8:55 ق.ظ | ۱۱ شهریور , ۱۳۹۳

رمضانی رضا

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اسلام‌خواهی را ویژگی شاخص ملت ایران دانست و گفت: پیاده کردن مفاهیم قرآن، عدالت و اخلاق اسلامی در جامعه از خواسته‌های مردم است.

آیت‌الله دکتر رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهید قلی‌پور و 194 شهید عملیات کربلای 2 استان که در مهدیه رشت برگزار شد، اظهار کرد: وفاداری مردم در نظام اسلامی نسبت به نظام‌های دیگر جهان در ظهور و بقای انقلاب اسلامی مؤثر بوده است.

وی یکی از ارکان انقلاب اسلامی را حضور گسترده مردم عنوان و تصریح کرد: حضور مردم و نقش آنان در دیگر انقلاب‌های جهان بسیار کمرنگ بوده است.

آیت‌الله رمضانی افزود: تنها انقلابی که بیش از 70 درصد مردم در پیروزی آن نقش داشتند و بیش از 99 درصد به اسلامی بودن آن رأی آری داده و تثبیت کردند، ایران است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به رابطه صمیمی ملت ایران با علما و نقل مشکلات و حل آن توسط مراجع دینی اشاره کرد و گفت: نوع ارتباط مردم با مقام ولایت یک رابطه ولایی همراه با عشق و محبت است.

وی با اشاره به اینکه تقویت باورها باید در جامعه اسلامی رشد و توسعه پیدا کند، تاکید کرد: نظام اسلامی تنها زمانی مورد ضربه و خسران قرار می‌گیرد که از جایگاه ولایت فاصله بگیرد.

حضور 2 برابری مردم جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس

آیت‌الله رمضانی در ادامه به راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان به ویژه کشورهای اروپایی اشاره و خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته گسترده تر و حضور مردم در برخی از کشورها 2 برابر شده بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صدها شبکه تلویزیونی درصدد کمرنگ نشان دادن حضور مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: حضور پرشور مردم و غیرت ایرانی تاکنون توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

وی روحیه حماسی و معنوی مردم ایران را ستودنی برشمرد و تاکید کرد: مردم در تشیع شهدای گمنام دفاع مقدس که همانا تزریق معنویت است، حضور گسترده دارند.

آیت‌الله رمضانی اغلب فرماندهان و سرداران شهید هشت سال دفاع مقدس را از جوانان دانست و اظهار کرد: این جوانان با پیروی از فرامین امام راحل (ره) گردان‌های بسیجی را هدایت می‌کردند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تفاوت مردم ایران با مردم دیگر کشورهای جهان اشاره کرد و گفت: حضور عمومی مردم در کشورهای مختلف دنیا به واسطه نیازهای مادی و صنفی است ولی حضور ملت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بر مبنای اسلام بوده است.

وی تقویت ایمان مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و تصریح کرد: دشمن با ابزارهای نوین، ایمان و اعتقادات مردم به ویژه جوانان را نشانه رفته است.

اسلام‌خواهی ویژگی شاخص ملت ایران است

آیت‌الله رمضانی اسلام‌خواهی را ویژگی شاخص ملت ایران دانست و گفت: پیاده کردن مفاهیم قرآن، عدالت و اخلاق اسلامی در جامعه از درخواست‌های مردم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران برای پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی در جامعه قیام کردند، تاکید کرد: قرآن باید در رأس امور کشور قرار گیرد.

وی رسیدن به تمدن اسلامی را نیازمند توجه به سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: بیداری و رشد سیاسی و دینی مردم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله رمضانی اذعان کرد: یکی از آرزوهای کشورهای بزرگی مانند آمریکا و فرانسه این است که مردمی مانند مردم ایران داشته باشند که در روزی مانند 22 بهمن برای آنان افتخارآفرینی کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد