صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دکتر آب خضر: نهادها و سازمان ها، خط مقدم برگزاری مراسم هستند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تجلیل از همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ادرات، نهادها و اصحاب رسانه را خط مقدم برگزاری مراسمات در کشور و استان ها دانست. دکتر اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نگاه آحاد مردم و دستگاه های دولتی به شورای هماهنگی […]

کد خبر : 11879 | 9:15 ق.ظ | ۱۳ شهریور , ۱۳۹۳

آبخضر21

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم تجلیل از همیاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ادرات، نهادها و اصحاب رسانه را خط مقدم برگزاری مراسمات در کشور و استان ها دانست.

دکتر اصغر آب خضر قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نگاه آحاد مردم و دستگاه های دولتی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یک نگاه متعهدانه و ارزشی دانست و گفت: این شورا یک نهاد انقلابی و ارزشی است که بر حسب ضرورت و نیاز کشور در راستای حفظ و پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب شکل گرفته و تا کنون کارنامه درخشانی را از خود به جا گذاشته است.

وی گفت: این نهاد هوشمندانه و هوشیارانه با فراهم سازی بسترهای مناسب برای اجرای هر چه باشکوه تر مراسمات و یوم الله در سطح کشور از ارزش ها و آرمان ها دفاع کرده است.
دکتر آب خضر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت دانست و گفت: به طور قطع برپایی با شکوه مراسمات یوم الله در کشور برای نظام از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است چرا که اقتدار و عظمت نظام را به همگان اثبات می کند و این مهم بدون حضور و همراهی مردم محقق نخواهد شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اقدامات این نهاد در مواجه با مراسمات و رخ دادهای غیر مترقبه اشاره و خاطرنشان کرد: این نهاد در ارتباط با جنگ 50 روزه غاصبان صهیونیستی علیه مردم غزه و کودک کشی و جنایت در فلسطین اقدامات و فعالیت های شایسته و تاثیرگذار داشته است که از جمله آن می توان به برپایی 5 هزار اجتماع در دفاع از مردم غزه در سطح کل کشور اشاره کرد.
وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بسیج افکار عمومی و آگاهی بخشی و پیام رسانی صحیح و به موقع نه تنها به مردم ایران بلکه به خارج از مرزها در جهت دفاع از مردم مظلوم غزه و الگو برداری ملت ها از راه و منش جمهوری اسلامی در دفاع از مظلوم اقدامات شایان و قابل توجهی داشته است.
دکتر آب خضر تعامل و همکاری دستگاه ها و نهادهای دولتی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مایه بالا رفتن اثر بخشی مراسمات و برنامه ها دانست و  گفت: به طور قطع بدون همراهی و تعامل دستگاه ها و نهادهای دولتی و تعامل بخش های مختلف هیچ گونه اقدام درخور توجه ای صورت نمی گرفت بر همین اساس این شورا جز نهادهای پر نیرو و توانمند محسوب می شود.
وی با بیان اینکه این شورا یک نهاد فرا نهادی و دولتی است گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  تنها در یک مجموعه و گروه خاص خلاصه نمی شود بلکه تمام دستگاه های دولتی و غیر دولتی و آحاد جامعه در ایجاد حماسه در کشور نقش آفرین هستند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری تا کنون با انواع و اقسام توطئه ها و فتنه مواجه شده است که تمام آنها با حضور مردمی نقش برآب شده است.
وی افزود: در حال حاضر دشمن با ابزار رسانه، ماهواره و فضای مجازی و تمام ابزار تکنولوژی به یک جنگ پنهان با ملت ما آمده است و مغز و فکر جوان ما را مورد هدف قرار داده که اگر جوانی سقوط کند ما هم مقصر و مسئول هستیم.
دکتر آب خضر فروپاشی آمریکا را نزدیک دانست و گفت: حدود یک دهه گذشته یک پژوهشکده آمریکایی معتبر از فروپاشی اقتدار آمریکا و اسرائیل تا 25 سال آینده خبرداده بود و هم اکنون شواهد این فروپاشی زودتر از آنچه که آنان گفته بودند در حال نمایان شدن است.
وی در خاتمه ادامه داد: تا زمانی که ما پیرو خط شهدا و منویات رهبر انقلاب اسلامی باشیم پیروزی و نصرت از آن ملت ما است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد