صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره 115 شهید والامقام شهرستان لنگرود

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آرامش و امنیت جامعه را حاصل جانفشانی خون شهدا دانست و گفت: خون شهدا دارای حقوق بالایی است که با هیچ‌چیزی قابل مقایسه نیست. یادواره 115 شهید والامقام کومله لنگرود با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد. همچنین در حاشیه […]

کد خبر : 11890 | 9:00 ق.ظ | ۱۵ شهریور , ۱۳۹۳

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آرامش و امنیت جامعه را حاصل جانفشانی خون شهدا دانست و گفت: خون شهدا دارای حقوق بالایی است که با هیچ‌چیزی قابل مقایسه نیست.

یادواره 115 شهید والامقام کومله لنگرود با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام شهیدی‌محلاتی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از تندیس مادر شهیدان صیقلی توسط شهیدی‌محلاتی پرده‌برداری شد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم مذکور واژه شهید را مقدس خواند و اظهار کرد: شهدا به خاطر جهادی که انجام دادند به درجه بالایی رسیدند و سعادتمند شدند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی‌محلاتی با بیان اینکه انسان‌هایی که برای مردم خدمت می‌کنند دارای مقام بالایی هستند، افزود: افرادی مانند فیلسوف و مخترع که برای مطالعه و اختراع کردن نیازمند محیط امن و آرامی هستند شهدا این امنیت را برای آنها فراهم کردند.

معاون رئیس جمهور آرامش و امنیت جامعه را حاصل جانفشانی خون شهدا دانست و گفت: خون شهدا دارای حقوق بالایی است که با هیچ‌چیزی قابل مقایسه نیست و بر همه ما لازم است احترام خانواده‌های شهدا را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ایران تنها کشوری بوده که در منطقه آرامش دارد و این به خاطر ایثارگری شهدایی است که تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

شهیدی‌محلاتی به واژه شهادت و ایثار اشاره کرد و افزود: دشمنان و ابرقدرت‌ها روی میز خود واژه اسلحه و جنگ دارند و ما واژه شهادت، ایثار و ائمه اطهار (ع) داریم که به ما آموختند برای قرآن و اسلام تمام هستی خود را فدا کنیم و آنها از درک این واژه عاجز هستند.

وی با بیان اینکه بهتر است قبور شهدا را به زیارتگاه تبدیل کنیم، تصریح کرد: زیرا شهدای ما با شهدای صدر اسلام تفاوتی ندارند و نزد خدا عزیز هستند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خاطره‌ای از دیدار مادر چهار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری با شنیدن شهادت چهار فرزند این مادر اشک در چشم‌هایشان جمع شد و مادر شهیدان گفت ما فرزند دادیم که اشک در چشم رهبری نبینیم.

وی با تاکید بر اینکه کاهش دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران از اولویت برنامه‌های ما است، اضافه کرد: با اخلاق نیکو با خانواده‌های شهدا و ایثارگران برخورد کنیم و بنیاد شهید باید خانه امید آنها باشد زیرا این خانواده‌ها ولی نعمت ما هستند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد