صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهدای ۱۷ شهریور در صومعه‌سرا برگزار می شود

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۷ شهریور ایام الله است ،گفت: یادواره شهدای ۱۷ شهریور در صومعه‌سرا برگزار می شود. حجت‌الاسلام محمد رستگار در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهرستان صومعه سرا با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی باید به گونه علمی و عملی در زندگی انسان‌ها جاری […]

کد خبر : 11895 | 9:07 ق.ظ | ۱۵ شهریور , ۱۳۹۳

17 شهریور

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۷ شهریور ایام الله است ،گفت: یادواره شهدای ۱۷ شهریور در صومعه‌سرا برگزار می شود.

حجت‌الاسلام محمد رستگار در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی شهرستان صومعه سرا با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی باید به گونه علمی و عملی در زندگی انسان‌ها جاری شود.

وی با بیان اینکه باید با رعایت حریم یکدیگر و توجه به دستورات دین مبین اسلام و ائمه در مسیر قرآن و کلام الهی گام برداریم، افزود: هر کس اطاعت خدا و رسولش را کند به خوشبختی بزرگی نائل می‌شود و همه باید سعی کنند که از عنایت‌های الهی استفاده کنند.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا به 14 شهریور روز شهادت آیت‌اله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی اشاره کرد و گفت: آیت الله قدوسی در اثر انفجاری توسط منافقین کوردل به فیض شهادت نائل آمد و در حرم حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد وسرهنگ وحید دستجردی در واقعه انفجار دفتر نخست وزیری در 8 شهریور 1360به شدت زخمی شد و شش روز بعد بر اثر جراحات وارده، به شهادت رسید.

رستگار تصریح کرد: 11ذی‌القعده آخرین روز دهه کرامت و میلاد مبارک امام رضا(ع) است که همه مسلمانان باید از این دهه بهترین استفاده را می‌کردند.

وی به قیام خونین 17 شهریور اشاره و تصریح کرد: دشمن با تفکر 15 خرداد در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآمد ولی مردم که دیگر دشمن و نقشه‎های خبیث آن را به خوبی شناخته بودند، با رهبری امام راحل با تمام قوا به میدان آمده و توانستند زمینه نابودی رژیم پهلوی را فراهم کنند.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه 17 شهریور ایام الله است، خاطرنشان کرد: این روز درسی برای کوردلان و منافقان است که گمان کرده‏اند با به شهادت رساندن چند نفر از سران متعهد کشور، می‏توانند سد عظیم مسلمانان نیرومند و شجاع را بشکنند.

رستگار تاکید کرد: یکی از تاکیدات امام خمینی(ره) یوم الله خواندن این روز بود، زیرا این روز برای بشریت درس است و می تواند انسان را آگاه کند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد