صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم نورافشانی شب میلاد امام هشتم شیعیان در شهر رشت

مراسم نورافشانی همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا (ع) در میدان شهرداری شهر رشت برگزار شد. جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) با حضور خیل مشتاقان آن حضرت در پارکینگ خیابان سعدی رشت برگزار شد. حامد زمانی خواننده محبوب کشور فضای مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) رشت را با سرودهای […]

کد خبر : 11900 | 2:12 ب.ظ | ۱۶ شهریور , ۱۳۹۳

903549_PhotoA

مراسم نورافشانی همزمان با شب میلاد حضرت امام رضا (ع) در میدان شهرداری شهر رشت برگزار شد.

جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) با حضور خیل مشتاقان آن حضرت در پارکینگ خیابان سعدی رشت برگزار شد. حامد زمانی خواننده محبوب کشور فضای مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) رشت را با سرودهای خود پرشور کرد.

حضرت امام رضا (ع) هشتمین امام شیعیان جهان از سلاله پاک رسول خدا (ص) است که به روایت تاریخ در یازدهم ذیقعده سال 148 هجری در مدینه منوره به دنیا آمد و در سن 35 سالگی عهده‌دار مسئولیت امامت و رهبری شیعیان شد.

دوران امامت امام رضا (ع) مقارن با خلافت عباسی بود که سختی‌ها و رنج‌های بسیاری را بر این امام روا داشت. یکی از القاب مشهور حضرت «عالم آل محمد (ص)» است که این لقب ظهور علم و دانش ایشان را نشان می‌دهد.

جلسات مناظره متعددی که امام با دانشمندان بزرگ عصر خود به‌ویژه علمای ادیان مختلف انجام داد و در همه آنها با سربلندی تمام بیرون آمد دلیل کوچکی بر این سخن است.

خصوصیات اخلاقی و زهد و تقوای آن حضرت به گونه‌ای بود که حتی دشمنان خود را نیز شیفته و مجذوب خود کرده بود و با مردم در نهایت ادب تواضع و مهربانی رفتار می‌کرد و هرگز خود را از مردم جدا نمی‌کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد