صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ساخت آهنگ معنوی، تجدید بیعت با ائمه اطهار است

هنرمند موسیقی ایران با بیان اینکه ساخت آهنگ معنوی تجدید بیعت با ائمه اطهار (ع) است، گفت: موسیقی در ایران اسلامی دارای ساختار ارزشی و معنوی است.  حامد زمانی در حاشیه سفر خود به گیلان در رشت درباره ساخت موسیقی در حوزه معنویت اظهار کرد: موسیقی در ایران اسلامی برخلاف کشورهای صاحب موسیقی از ساختار […]

کد خبر : 11906 | 8:27 ق.ظ | ۱۷ شهریور , ۱۳۹۳

حامد زمانی

هنرمند موسیقی ایران با بیان اینکه ساخت آهنگ معنوی تجدید بیعت با ائمه اطهار (ع) است، گفت: موسیقی در ایران اسلامی دارای ساختار ارزشی و معنوی است.

 حامد زمانی در حاشیه سفر خود به گیلان در رشت درباره ساخت موسیقی در حوزه معنویت اظهار کرد: موسیقی در ایران اسلامی برخلاف کشورهای صاحب موسیقی از ساختار معنوی و ارزشی برخوردار است.

خواننده ترانه «مرگ بر آمریکا» افزود: هنر و فرهنگ ایران زمین با برخورداری از قدمت تاریخی چند هزارساله رنگ و بوی معنوی دارد و در این عرصه توانسته‌ام با خلق آثار ارزشی در مدح ائمه معصومین (ع) با استقبال خوب و پرشور مخاطبان گام‌های ارزشی بردارم.

زمانی با تاکید بر اینکه برخی آهنگ‌های بنده در مدح امام علی (ع) و علی بن موسی‌الرضا (ع) جذابیت‌های فراوانی برای مخاطبان داشته است، تصریح کرد: درگاه هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت آستان ناامیدی نیست و با هر زبان می‌توان خواسته‌های خود را با آن امام رئوف مطرح کرد و پاسخ مثبتی دریافت کرد.

*گیلان، ساختاری معنوی دارد

هنرمند موسیقی کشورمان با اشاره به میزبانی گیلان به ویژه شهرستان رشت در برگزاری کنسرت‌های هنرمندان شاخص موسیقی کشور، تصریح کرد: گیلان با ساختار دینی به خاطر بقعه مبارکه فاطمه خواهر امام رضا (ع) در کنار وجود دیگر مکان‌های متبرکه و تاریخی و فرهنگی قالبی معنوی دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد