صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از نخستین قرآن نامریی دنیا در شهر رودبار

نخستین قرآن نامریی در جهان با حضور استاندار گیلان در مسجد خاتم الانبیاء(ص) جیرنده رودبار رونمایی شد، تمام کلمات این کتاب الهی به جز کلمه الله فقط با نور فرابنفش قابل رویت است. محمدعلی نجفی در مسجد خاتم الانبیاء(ص) جیرنده شهر رودبار از نخستین قرآن نامریی جهان رونمایی کرد. وی با بیان اینکه تمام کلمات […]

کد خبر : 11911 | 8:42 ق.ظ | ۱۷ شهریور , ۱۳۹۳

139305251003116883420133

نخستین قرآن نامریی در جهان با حضور استاندار گیلان در مسجد خاتم الانبیاء(ص) جیرنده رودبار رونمایی شد، تمام کلمات این کتاب الهی به جز کلمه الله فقط با نور فرابنفش قابل رویت است.

محمدعلی نجفی در مسجد خاتم الانبیاء(ص) جیرنده شهر رودبار از نخستین قرآن نامریی جهان رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه تمام کلمات این کتاب الهی به جز کلمه الله فقط با نور فرابنفش قابل رویت است، افزود: این قرآن با استفاده از تکنولوژی نانو توسط محسن خنجری انبوهی در پاسخ به اقدام موهن کشیش آمریکایی کتابت شده است.

استاندار گیلان با تقدیر از اقدام تحسین برانگیز این جوان رودباری، گفت: قرآن بزرگترین گنجینه زندگی ساز در اختیار ما است که شناخت آن و عملکردن به دستورات این کتاب آسمانی سبب سعادت دنیا و آخرت برای همه بشریت است.

در ادامه سفر شهرستانی استاندار گیلان به رودبار، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) طرح گازرسانی به شهر جیرنده به بهره‌برداری رسید.

پروژه گازرسانی به یک‌هزار خانوار شهر جیرنده  با اعتیار شش میلیارد و 100 میلیون تومان به اجرا درآمده است، گاز رسانی به شهر بره سر تنها شهر باقی مانده استان نیز تاپایان سال انجام می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد