صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سیزده آبان انتقال مفهوم ضد استکباری به جامعه است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: 13 آبان ماه انتقال مفهوم ضد استکباری به نسل امروز در جامعه است.  حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی  اظهار کرد: امسال 13 آبان ماه مصادف با عاشورای حسینی (ع) است. وی بر برگزاری سنتی عزاداری‌ها در ایام محرم تاکید کرد و افزود: عزدارای‌ها در 13 آبان […]

کد خبر : 11922 | 10:18 ق.ظ | ۱۸ شهریور , ۱۳۹۳

مهدوی18

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: 13 آبان ماه انتقال مفهوم ضد استکباری به نسل امروز در جامعه است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی  اظهار کرد: امسال 13 آبان ماه مصادف با عاشورای حسینی (ع) است.

وی بر برگزاری سنتی عزاداری‌ها در ایام محرم تاکید کرد و افزود: عزدارای‌ها در 13 آبان ماه باید به صورت سنتی برگزار شود و فضای محیطی با توجه به روز ملی استکبارستیزی تغییر پیدا می‌کند.

مهدوی دشمن اصلی ملت ایران را آمریکا خواند و بیان کرد: مبارزه دانشجویان با آمریکا و رژیم طاغوت در 13 آبان ماه باید بیشتر جلوه پیدا کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان به شهادت دانشجویان ایرانی در تظاهرات مقابل معاون رئیس جمهور آمریکا در رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت مجامع دانشگاهی و دانشجویان در 13 آبان ماه حائز اهمیت است.

وی حرکت هیئت‌های عزاداری در 13 آبان ماه امسال را با استفاده از روحیه ظلم‌ستیزی دانست و تصریح کرد: فضاسازی محیطی 13 آبان ماه باید در راستای تجلیل از شهدای دانشجو و دانش‌آموز باشد.

مهدوی با بیان اینکه مدیون خون شهدای 13 آبان ماه هستیم، اظهار کرد: 13 آبان ماه انتقال مفهوم ضد استکباری به نسل امروز در جامعه است و برای این موضوع باید سرمایه‌گذاری شود.

این مسئول به تقدیم شهدا برای بازیابی هویت اسلامی ایرانی در 13 آبان ماه اشاره کرد و یادآور شد: مسلمان ایرانی ضد ستم، فساد و استکبار است و این موضوع را برای خود افتخار می‌داند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد