صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نخستین یادواره شهدای اصناف شهر صومعه سرا

عضو شورای مرکزی مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۰هزار و ۵۰۰ شهید اصناف در ایران وجود دارد، گفت: شهدای اصناف و بازاریان شهرستان برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار شود جان خود را فدا کردند. حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن سمیعی  در نخستین یادواره 11 شهید اصناف در مسجد […]

کد خبر : 11924 | 10:24 ق.ظ | ۱۸ شهریور , ۱۳۹۳

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن سمیعی

عضو شورای مرکزی مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه بیش از ۱۰هزار و ۵۰۰ شهید اصناف در ایران وجود دارد، گفت: شهدای اصناف و بازاریان شهرستان برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار شود جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن سمیعی  در نخستین یادواره 11 شهید اصناف در مسجد جامع این شهرستان، اظهار کرد: افتخار داریم که همه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که بر پایه و اساس دین اسلام بنا نهاده شده و برای حفظ آن این همه شهید تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه تفکیک دین اسلام ناب محمدی از اسلام جعلی آمریکایی بزرگترین کاری بود که امام(ره) انجام داد، افزود: شهیدان زیادی جانشان را فدای این اسلام کردند تا به دست ما برسد.

عضو شورای مرکزی مجمع یاران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به 17 شهریور سال 57، گفت: در این روز بیش از چهار هزار نفر شهید شدند و بازاریان مغازه‌هایشان را به اعتراض به نظام ستم شاهی و به پیروی از امام تعطیل کردند.

سمیعی با بیان اینکه بیش از 10 هزار و 500 شهید اصناف در ایران وجود دارد، تصریح کرد: شهدای اصناف و بازاریان شهرستان برای اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ماندگار شود جان خود را فدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: روزی ملت ایران در جهان حاشیه بود و کسی ایران را به حساب نمی‌آورد اما امروزه به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری ایران در بطن سیاست‌های روز دنیا و در مقابل استکبار زندگی می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فتنه 88 ایران، تاکید کرد: این فتنه نبرد با یک شخص نبود بلکه هدف براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران بود و مقام معظم رهبری با بصیرت کامل سبب شد که استکبار جهانی در این فتنه به هدف شوم که دست پیدا نکند.

سمیعی اظهار کرد: باید تلاش کنیم سبک و زندگی شهدا را الگو قرار دهیم، زیرا پیروی از راه و روش شهدا سبب رستگاری بشر و تقویت ارزش‌های دین اسلام می‌شود.

وی افزود: اصناف و بازاریان در کنار کارهای خدماتی به مردم و انقلاب در خطوط مقدم جبهه هم حضوری فعال داشتند که نمونه آن تقدیم 11شهید اصناف این شهرستان به انقلاب و نظام اسلامی است.

پخش کلیپ، قرائت شعر، مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد