صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اهتزاز پرچم مقاومت فلسطین توسط کوهنورد گیلانی بر فراز تبت

کوهنورد گیلانی با صعود به قله چوآیو، پرچم مقاومت فلسطین را در حمایت از کودکان غزه بر فراز تبت می‌گستراند. آرمان حداد، کوهنورد گیلانی از صعود به قله بالای 8 هزار متر چوآیو در تبت در قالب یک تیم بین المللی متشکل از کشورهایی همچون هلند، فرانسه، آلمان و غیره خبرداد و اظهار کرد: من تنها […]

کد خبر : 11928 | 12:19 ب.ظ | ۱۸ شهریور , ۱۳۹۳

A0567937

کوهنورد گیلانی با صعود به قله چوآیو، پرچم مقاومت فلسطین را در حمایت از کودکان غزه بر فراز تبت می‌گستراند.

آرمان حداد، کوهنورد گیلانی از صعود به قله بالای 8 هزار متر چوآیو در تبت در قالب یک تیم بین المللی متشکل از کشورهایی همچون هلند، فرانسه، آلمان و غیره خبرداد و اظهار کرد: من تنها ایرانی هستم که در این اعزام 2 قله بالای 8هزار متر را صعود خواهم کرد.

وی حمایت از کودکان غزه را انگیزه اصلی خود در این صعود عنوان کرد و افزود: اینگونه حرکات بین المللی بازخوردی جهانی دارد، حمایت  گروهی از موضوعی واحد بی نتیجه نخواهد ماند و موجب می شود که مردم در سراسر دنیا درد کودکان بی دفاع غزه را از خودشان بدانند و از آن حمایت کنند.

این کوهنورد گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: این صعود من که از 23 شهریور ماه آغاز و طی 60 الی 70 روز ادامه خواهد داشت با حمایت استانداری گیلان، اداره کل ورزش و جوانان و منطقه آزاد انزلی انجام خواهد شد.

آرمان حداد، کوهنورد جوان گیلانی متولد 1364 کوهنوردی را از 17 سالگی آغاز کرد و مربی سنگ نوردی می باشد. وی عضویت در تیم ملی را از سال های 83 – 88 در کارنامه خود دارد. وی پیش از این قله ۸۱۶۳هزار متری ماناسلو و هشتمین قله مرتفع دنیا را صعود کرده است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد