صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان فومن

مردم همیشه در صحنه فومن، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهیدان سرفزار ایران اسلامی بیعت و تجدید میثاق كردند. به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دیندار و همیشه در صحنه شهرستان فومن، امروز (یكشنبه) با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، همراه دیگر هموطنان حماسه ای بزرگ آفریدند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس كردند.

کد خبر : 1193 | 9:56 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

مردم همیشه در صحنه فومن، با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهیدان سرفزار ایران اسلامی بیعت و تجدید میثاق كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم دیندار و همیشه در صحنه شهرستان فومن، امروز (یكشنبه) با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، همراه دیگر هموطنان حماسه ای بزرگ آفریدند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مایوس كردند.

اقشار مختلف مردم فومن با سردادن شعارهایی همچون ‘مرگ بر آمریكا’، ‘خامنه ای ، خمینی دیگر است’ و ‘استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی’ با آرمان های والای شهیدان و امام راحل تجدید پیمان كردند.

شمار كثیری از مردم شهرستان فومن در سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، 22 بهمن ماه را مظهر و نماد بارزی از اتحاد، وحدت، یكپارچگی و اقتدار ملت بزرگ ایران دانستند.

آنان در راهپیمایی امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، حضور گسترده و پرشور مردم دیندار و ولایتمدار اقصی نقاط ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن را مهر تاییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز سرافكندگی دشمنان این سرزمین عنوان كردند.

مردم فومن راهپیمایی پرشور ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را بیعت مجدد با آرمان های امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با اهداف والای شهدای سرافراز دانسته و اعلام داشتند: ما ملت غیور و همیشه در صحنه بار دیگر در دفاع و پاسداشت از ارزش ها و اعتقادات دینی و رهروی از ولایت فقیه به رهبری مقام معظم رهبری، مشت محكمی بر دهان دشمنان میهن اسلامی بویژه آمریكای جنایتكار خواهیم زد.

آنان همچنین با اشاره به سربلندی، عزت و افتخار بیش از پیش ملت ایران در زمینه های مختلف و رسیدن به قله های ترقی و رشد در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و دیگر بخش ها در جهت توسعه پایدار، این موفقیت ها را مرهون خون شهدا و از دستاوردهای انقلاب اسلامی ذكر كردند.

رییس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع راهپیمایان این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حكیمانه امام خمینی (ره)، حضور آگاهانه و وحدت مردم و خون پاك شهدای گرانقدر با تأسی از فرهنگ ناب عاشورا به پیروزی رسید.

‘ناصر عاشوری’ افزود: استقلال، آزادی، خودباوری و رسیدن به قله های رفیع موفقیت در زمینه های مختلف، از دستاوردهای بی نظیری است كه با پیروزی انقلاب و با ابعاد دینی و مذهبی برای ملت ایران به ثمر نشست.

وی اظهار كرد: امروز ملت سرافراز ایران اسلامی متأثر از آموزه های دینی اسلام ناب و مكتب عاشورای امام حسین(ع) در زمینه های مختلف به عنوان یك قدرت در منطقه و جهان شناخته می شوند.

عاشوری با بیان اینكه مردم با ندای رهبری، شجاعانه جواب تحریم ها را با حضورشان نشان دادند، گفت: در حقیقت 22 بهمن ماه تبیین فداكاری های امام خمینی و ملت و تجدید بیعت مردم با ولایت فقیه است.

وی همچنین با تقدیر از حضور پرصلابت مردم در صحنه های مختلف تصریح كرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ، به معنای برهم زدن نقشه دشمنان اسلام و پاسخ قاطع و نه محكم به خواسته ها و اهداف پلید استكبار و صهیونیسم جهانی است.

راهپیمایی پرشور 22 بهمن در مراكز بخش سردارجنگل و شهر فومن با شركت گسترده مردم انقلابی این مناطق برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد