صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: برخی از مسئولان فتنه 88 را درست درک نکرده اند

دبیر شورای نگهبان ضمن اشاره به دوران حکومت حضرت علی (ع) عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا طلحه‌، زبیر و معاویه‌های زمانه خود را بشناسیم. آیت‌الله احمد جنتی در جمع ائمه جماعات 16 استان کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: این گردهمایی باید محصولاتی داشته باشد و به نشستن و برخواستن محدود نشود، باید سعی کنیم […]

کد خبر : 11946 | 8:28 ق.ظ | ۲۰ شهریور , ۱۳۹۳

جنتی آیت الله

دبیر شورای نگهبان ضمن اشاره به دوران حکومت حضرت علی (ع) عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا طلحه‌، زبیر و معاویه‌های زمانه خود را بشناسیم.
آیت‌الله احمد جنتی در جمع ائمه جماعات 16 استان کشور در مشهد مقدس اظهار کرد: این گردهمایی باید محصولاتی داشته باشد و به نشستن و برخواستن محدود نشود، باید سعی کنیم خروجی این جلسات را مد نظر قرار دهیم.

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه یکی از جنبه‌های این بهره برداری‌ها جنبه معنوی است، تصریح کرد: ائمه جمعه و روحانیون باید در آشنایی خود با قرآن کریم کوشش کنند چراکه این کار سبب تزکیه اخلاق می‌شود.

یک مسلمان ساده نمی‌تواند نسبت به اوضاع کشورش بی‌تفاوت باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به آیات متعددی از قرآن درباره معاد افزود: اگر انسان بر مفاهیم قرآن تدبر کند نتایج زیادی عائدش می‌شود و باید آگاه باشد که همواره تحت نظر است که ماجرای حضرت خضر و حضرت موسی (ع) گواهی بر این نظارت است.

آیت‌الله جنتی خاطرنشان کرد: باید به الگوهای خوبی که در اطرافمان داریم توجه کنیم که خیلی از آن‌ها را درک می‌کنیم و خیلی دیگر را هم از آثارشان بهره می‌بریم، یکی از این الگوها حاج‌ رحیم ارباب است که در طول عمرشان هم حتی یکبار غیبت نکردند و غیبت نشنیدند.

وی با اشاره به فواید قابل توجه گردهمایی ائمه جمعه کشور اظهار کرد: محصول دیگری که این گردهمایی دارد شناخت نسبت به زمان و وضع موجود کشور است، یک مسلمان ساده نمی‌تواند نسبت به اوضاع کشورش بی‌تفاوت باشد چه رسد به روحانیون و ائمه‌جمعه چراکه اسلام آگاهی‌ خواه است.

عده‌‌ای قصد شکستن خط قرمز‌ها را دارند/ برخی از مسئولان فتنه 88 را درست درک نکرده‌اند

دبیر شورای نگهبان در ادامه سخنانش با بیان این مطلب که تعجب می‌کنم برخی هنوز فتنه را درک نکرده‌اند، تاکید کرد: برخی مسئولان و اهل علم هم که نامشان بر سر زبان‌هاست یا متوجه نشده‌اند یا نخواسته‌اند که متوجه شوند، در حالی که مقام معظم رهبری حدود 200 بار از فتنه سخن گفته‌اند، در دیدار اخیر با دولت هم اشاره کردند که فتنه خط قرمز ما است.

آیت‌الله جنتی افزود: عده‌ای می‌خواهند خط قرمزها را بشکنند و گمان می‌کنند راهشان باز شده و نقشه‌های بدی در سر دارند؛ به عنوان نمونه چندی پیش مسئولی در یکی از استا‌ن‌ها اینطور گفته بود که به‌زودی مجلس را در دست می‌گیریم و آن وقت زمان آزادی سران فتنه است و ما هدف خود می‌رسیم؛ جالب اینجاست که این حرف را در یک جمع خصوصی علناً اعلام کردند.

باید طلحه‌ها و زبیرها، معاویه‌ها و عمروعاص‌های زمان را بشناسیم/ تاریخ برای ما درس عبرت باشد

دبیر شورای نگهبان با اشاره به ضرورت شناخت عناصر سیاسی تأکید کرد: ما باید طلحه‌ها و زبیرها، معاویه‌ها و عمروعاص‌های زمان را بشناسیم، به عقیده من یکی از چیزهایی که سبب شد حق حضرت علی (ع) ضایع شود این بود که منافقین شناخته نشدند بنابراین باید تاریخ برای ما درس عبرت باشد تا کسانی که خطر دارند در حد معمول شناخته شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: به‌حمدلله مقام معظم رهبری در مقابل فتنه و نفاق ایستاده‌اند و بسیجی‌صفتان جان‌برافکن گوش به فرمایشات ایشان هستند بنابراین این جریانات نمی‌تواند به نظام ضربه بزند اما خطر باید دفع شود؛ اصحاب قلم، بیان و رسانه باید در این زمینه نقش بالایی ایفا کنند و ائمه‌جمعه نیز جایگاه مناسبی دارند که می‌توانند در این خصوص اثرگذاری بالایی داشته باشند.

آیت‌الله جنتی افزود: خطر ثروت‌اندوزی یکی از آن خطراتی است که انقلاب را تهدید می‌کند؛ عد‌ه‌ای کارشان جمع کردن ثروت بوده و زندگی‌شان تجملاتی شده است و با دسترسی به منابع دولتی و یا بازار به اندوختن ثروت برای قدرت و یا قدرت برای ثروت مشغولند که اگر این رشد پیدا کند حاکمیت سرمایه مطرح می‌شود و دیگر حکومت مستضعفان محقق نمی‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد