صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان تالش

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل استقلال و آزادی واقعی را برای مردم ایران به ارمغان آورد. به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'سیدمجید میراحمدی' روز یكشنبه در سخنرانی راهپیمایی روز 22 بهمن و در اجتماع پرشور مردم انقلابی شهرستان تالش افزود: ملت بیدار و آگاه ایران با الهام از تمدن و مكتب رهایی بخش اسلام حاكمان طاغوتی را كه سرسپرده استعمارگران بودند، سرنگون كرده و عزت كنونی كشور را رقم زدند.

کد خبر : 1196 | 9:56 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل استقلال و آزادی واقعی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ‘سیدمجید میراحمدی’ روز یكشنبه در سخنرانی راهپیمایی روز 22 بهمن و در اجتماع پرشور مردم انقلابی شهرستان تالش افزود: ملت بیدار و آگاه ایران با الهام از تمدن و مكتب رهایی بخش اسلام حاكمان طاغوتی را كه سرسپرده استعمارگران بودند، سرنگون كرده و عزت كنونی كشور را رقم زدند.

وی علت اصلی انقلاب اسلامی ایران را دفاع از اسلام و این كشور ذكر و اظهار كرد: گذشتگان ما در دوران قبل از انقلاب اطلاعی از نحوه برگزاری انتخابات نداشتند و نمی دانستند چه كسی و چه زمانی به عنوان نماینده مردم انتخاب می شوند ولی اكنون مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم شده اند.

وی بیان كرد: ملت ما در مقابل این گونه شرایط سخت به دنبال آزادی بود چرا كه حكومتی كه همه توان و تلاش خود را برای تقابل با اسلام و حذف آن از افكار مردم به كار می گرفت، نمی توانست برای افكار و انسان های آزاده و بیدار قابل تحمل باشد.

وی ایمان به خدا، اطاعت از رهبری و اسلام خواهی را از عوامل اصلی بروز و ثبوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح طاغوت دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب به راه خود با قوت و قدرت ادامه می دهد و این ملت همیشه در صحنه و آگاه با وحدت و انسجام ملی ، باكی از تحریم ندارد.

سردار میراحمدی اضافه كرد: استكبار امروز نیز اعتراف می كند كه ما سخت ترین تحریم ها و تهدیدها را كه برای یك ملت در طول تاریخ استفاده شده ، تحمل كرده ایم و در شگفت هستند كه پیوند مردم با انقلاب با همان امید و اهداف ادامه دارد.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تقدیر و تجلیل از حضور همگانی و باشكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان كرد: آفرین بر مردم ایران كه با وجود مشكلات اقتصادی ، اینگونه به صحنه آمده اند.

وی با تحسین حركت هوشمندانه مردم همیشه در صحنه اظهار كرد: مردم ما همواره جلوتر از مسوولان حركت كرده اند و مسوولان باید درس اخلاق و صبر و فداكاری را از مردم بیاموزند.

سردار میراحمدی افزود: انتظار مردم از مسوولان ایستادگی ، همدلی و تلاش برای حل مشكلات ملت است.

سردار میراحمدی خطاب به مردم گفت: حركت امروز ملت شریف ایران كمتر از جهاد در راه خدا نبود چرا كه همه برای خدا و اسلام به خیابانها آمدند و شعار جهاد علیه استكبار سر دادند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد