صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بسیج پرچمدار تفکر قرآنی در کشور است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز بسیج پرچمدار تفکر قرآنی در کشور است. هامون محمدی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی کشور در چمخاله اظهار کرد: امام راحل با تفکر قرآنی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. وی با بیان اینکه سال‌ها به قرآن جفا شده بود، افزود: ما امانت‌دار خوبی […]

کد خبر : 11979 | 8:31 ق.ظ | ۲۳ شهریور , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز بسیج پرچمدار تفکر قرآنی در کشور است.

هامون محمدی در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآنی خواهران بسیجی کشور در چمخاله اظهار کرد: امام راحل با تفکر قرآنی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با بیان اینکه سال‌ها به قرآن جفا شده بود، افزود: ما امانت‌دار خوبی برای قرآن نبودیم و امام (ره) توانست با انقلاب اسلامی خود شئونات قرآنی را در جامعه عرضه کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جهانی شدن قرآن تصریح کرد: امام (ره) قرآن را در جهان کاربردی کرد و عده‌ای در روزهای سخت کشور و انقلاب توانستند با تمسک به قرآن وارد عرصه‌ای شوند که کمترین بهای آن اهدای جان بود.

وی با بیان اینکه در قرآن آمده است کسانی که دین را یاری کنند خداوند به آنها یاری و نصرت می‌دهد، گفت: ما در دوران دفاع مقدس این موضوع را به عینه مشاهده کردیم.

محمدی تمسک به قرآن را موجب انجام کارهای بزرگی دانست و تصریح کرد: نمونه این امر وقوع انقلاب اسلامی است که امام (ره) توانست با کمک قرآن انقلاب را از پیچ و خم‌های بزرگی عبور دهد و امروز انقلاب اسلامی در جایگاه کمال قرار دارد و بیشتر کشورهای جهان به آن رجوع می‌کنند و این هنر امام (ره) بود که توانست چنین بزرگی را با تمسک به قرآن انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم قرآن را در کشور درونی کنیم قادر خواهیم بود به توفیقات بزرگی برسیم، اضافه کرد: معنای واقعی قرآن عمل کردن به پیام الهی و دستورات آن است که انسان را از گمراهی نجات می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تصریح بر اینکه امروز افتخار بسیج این است که پرچمدار تفکر قرآنی است، خاطرنشان کرد: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری و امام راحل توسل به آیات قرآنی و الهی کشور را بیمه می‌کند.

وی ادامه داد: انقلاب‌های زیادی در کشورهای دیگر اتفاق افتاد که ابتدا برای مردم بود اما بعد منحرف شدند و اگر امروز ما مسیر انقلاب خود را ثابت و مشخص می‌بینیم به دلیل پیروی از تعالیم قرآنی و نقش ولایت فقیه است.

محمدی از ماموریت‌های اصلی بسیج را اسلامی کردن ایران و جهان دانست و خاطرنشان کرد: بسیج مقدمه‌ای برای تشکیل تمدن اسلامی است و باید تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده است، یادآور شد: باید بتوانیم با گام برداشتن در مسیر واقعی قرآن موجب بقای ایران و اسلام شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد