صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی یادواره شهدای دفاع مقدس در صومعه‌سرا

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد. سیدجلیل قاسمی در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و ما باید آنها را الگوی کاری خود قرار دهیم و این اکسیرهای ناب که از انقلاب […]

کد خبر : 11986 | 9:24 ق.ظ | ۲۴ شهریور , ۱۳۹۳

دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا از برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

سیدجلیل قاسمی در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده و ما باید آنها را الگوی کاری خود قرار دهیم و این اکسیرهای ناب که از انقلاب و مرزهای ما دفاع کرده‌اند را به خاطر بسپاریم.

وی با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس سپاه پاسداران شهرستان برنامه‌های متنوعی را به اجرا می‌گذارد، افزود: گلباران مزار شهدا در سطح وسیعی از شهرستان، یادواره شهدای دفاع مقدس و راهپیمایی عمومی از میدان اصلی شهر تا میدان ولی عصر (عج) بخشی از این برنامه‌ها است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه این راهپیمایی با حضور عموم مردم، نهادها و دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود، تصریح کرد: جوایزی نیز به همین مناسبت آماده شده که به برندگان اهدا می‌شود.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سطح مدارس و دانشگاه‌ها و پایگاه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس ذکر کرد و یادآور شد: این برنامه توسط حوزه‌های مقاومت، دهیاران، بخشداران و روسای اداره‌ها مدیریت، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

قاسمی، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌های این هفته سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان انجام می‌شود.

وی از برپایی مراسم شب خاطره‌ها خبر داد و متذکر شد: در این برنامه از خاطره‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا به استفاده از انجمن راویان فتح سپاه اشاره کرد و گفت: این انجمن متشکل از رزمندگانی است که بیان خوبی برای ارائه خاطرات دارند و دوره‌های استاد مریی و روایات را گذرانده‌اند.

به گفته وی، این رزمندگان خاطرات رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند که این کار در سال‌های گذشته تاثیرات خوبی روی جوانان نسل بعد از انقلاب گذاشته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس بتوانیم نسل جدید انقلاب را با این مفاهیم آشنا کنیم و به شهدا نزدیک‌تر شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد