صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرستان بندر انزلی

امام جمعه بندرانزلی در جمع شركت كنندگان راهپیمایی 22بهمن گفت: مردم در این راهپیمایی با عشق و دلدادگی به امام راحل و رهبری حماسه آفریدند. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ' سید داوود موسوی' روز یكشنبه در این آیین پرشكوه افزود: ملت هوشمند ایران اسلامی هرگاه نظام و رهبری به حضور آنان نیاز داشت با اقیانوسی برخاسته از عشق به امام راحل و رهبری لبیك گفتند.

کد خبر : 1199 | 9:57 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱

امام جمعه بندرانزلی در جمع شركت كنندگان راهپیمایی 22بهمن گفت: مردم در این راهپیمایی با عشق و دلدادگی به امام راحل و رهبری حماسه آفریدند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ‘ سید داوود موسوی’ روز یكشنبه در این آیین پرشكوه افزود: ملت هوشمند ایران اسلامی هرگاه نظام و رهبری به حضور آنان نیاز داشت با اقیانوسی برخاسته از عشق به امام راحل و رهبری لبیك گفتند.

وی اظهار كرد: این انقلاب متعلق به همه مستضعفان عالم بوده و هست و پس از جنگ دوم جهانی این امام راحل بودند كه طلسم سكوت در مقابل ظالمان را شكست.

امام جمعه انزلی یادآور شد: شما افتخار آفرینان، هشت سال جنگ نابرابر را مدیریت كردید و در تنگناها به داد مسوولان رسیدید .

وی تصریح كرد: شما مردم قهرمان در دوران فتنه انگیزی دشمن به مدد نظام اسلامی آمدید و اكنون در جنگ تمام عیار اقتصادی تحریم ها را به جان خریدید و چند ماه دیگر با حضور در انتخابات پشت دشمن را به لرزه خواهید انداخت.

وی خاطرنشان كرد: شما با عزت هرچه تمام تر در حال حركت در این راه پر افتخار هستید و كارهای بزرگ انجام شده در عرصه های علمی، دفاعی و عمرانی با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

خطیب مراسم در مورد اتهامات غرب به ایران در خصوص ساخت سلاح اتمی گفت: این ملت نیاز به بمب اتم ندارد چرا كه مردم و زن ایرانی بمب اتمی این كشور هستند كه هر وقت مسوولان خواستند اینان سختی ها را تحمل و از دستاوردهای انقلاب خود دفاع كردند .

وی در ادامه در خصوص سخنان مسوولان امریكا در مورد مذاكره با ایران تصریح كرد: مذاكره زمانی معنا می دهد كه برابر و بدون تهدید و تحریم و با رعایت احترام و حقوق ملت ایران باشد.

مردم ولایتمدار انزلی همراه با مردم كشور در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی خود را از مقر سابق سپاه پاسداران یادآور محل اعزام دلیرمردان عرصه دفاع تا مقابل فرمانداری این ادامه دادند.

قشرهای مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان با مشت های گره كرده و با در دست داشتن پرچم و پلاكارد و سر دادن شعار با انقلاب و نظام اسلامی تجدید بیعت كردند.

در پایان این راهپیمایی پرشور قطعنامه ای در10 بند قرائت شد كه با تكبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد