صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کمک‌های 1500 کامیونی مردم گیلان در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: کاروان‌های یک‌هزار و 500 کامیونی مردم گیلان در پشتیبانی از فرزندان رزمنده خود در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و نقش مردم گیلان در جنگ، در جوار حرم شهدای گمنام دفاع مقدس […]

کد خبر : 12 | 8:26 ب.ظ | ۳ مهر , ۱۳۹۱

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: کاروان‌های یک‌هزار و 500 کامیونی مردم گیلان در پشتیبانی از فرزندان رزمنده خود در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی عصر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و نقش مردم گیلان در جنگ، در جوار حرم شهدای گمنام دفاع مقدس حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان رشادت‌ها، ایثارگری و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را مثال‌زدنی دانست و نقش مردم گیلان در پشتیبانی از رزمندگان در طول این سال‌ها را بی‌نظیر خواند.

وی اظهار کرد: با وجود اینکه پشت جبهه‌ها یعنی شهرها نیز از گزند حملات دشمنان در امان نبودند و هرگاه دشمن در رویارویی با رزمندگان ناتوان می‌شد با حملات هوایی به شهرها قصد تضعیف روحیه مردم در پشت جبهه را داشت اما با هدایت‌های حضرت امام (ره) و ایستادگی ملت هرگز موفق نشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان درباره کمک‌های به یادماندنی مردم استان به جبهه‌ها بیان کرد: کاروان‌های یک‌هزار و 500 کامیونی مردم گیلان در پشتیبانی از فرزندان رزمنده خود در جبهه‌ها در تاریخ دفاع مقدس ثبت شده است.

وی با یادآوری تلاش‌های آیت‌الله احسان‌بخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان گفت: آیت‌الله احسان‌بخش نقش مهم و بسزایی در کمک‌رسانی به جبهه‌ها داشت که زبانزد خاص و عام است.

محمدی ادامه داد: او در بسیاری از موارد با آن جسم مجروح خود به جبهه‌ها عزیمت می‌کرد و از نزدیک رزمندگان را مورد تفقد قرار می‌داد.

به گزارش فارس، نمایشگاه دفاع مقدس با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح شد و برای بازدید عموم تا پایان این هفته صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 22 شب پذیرای مردم ولایت‌مدار به ویژه جوانان و دانش‌‌آموزان است.

این نمایشگاه از غرفه‌های مختلف مانند تجهیزات و مهمات نظامی، فرهنگی ورزشی، خانه روستایی و نماد اعزام رزمنده به جبهه، معرفی شهدای شاخص، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، معرفی نمادهای شیطان‌پرستی و … است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد