صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اختتامیه جشنواره قرآنی دانش‌آموزان کشور در آستانه‌اشرفیه برگزار شد

سومین اختتامیه جشنواره قرآنی دانش‌‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با حضور 250 نفر از هشت استان کشور به میزبانی آستانه‌اشرفیه برگزار شد. سومین جشنواره قرآنی دانش‌‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی با حضور 250 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سه مقطع تحصیلی هشت استان کشور به میزبانی آستانه‌اشرفیه در مسجد جامع این شهرستان […]

کد خبر : 12001 | 2:06 ب.ظ | ۲۶ شهریور , ۱۳۹۳

13930625000712_PhotoA

سومین اختتامیه جشنواره قرآنی دانش‌‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با حضور 250 نفر از هشت استان کشور به میزبانی آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

سومین جشنواره قرآنی دانش‌‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی با حضور 250 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سه مقطع تحصیلی هشت استان کشور به میزبانی آستانه‌اشرفیه در مسجد جامع این شهرستان به کار خود پایان داد.

این مراسم در بخش مسابقات قرآنی و اذان دانش‌‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با عنوان طرح «انوار معرفت» برگزار شد.

در پایه ششم و هفتم رشته قرائت قرآن ماهان علی‌پسند و محمدرضا قاسمی از مازندران اول و دوم و محسن غریبی از زنجان سوم شدند.

در پایه سوم راهنمایی میرحسین نعمتی از استان اردبیل، محمد حسین بزرگی از مازندران و محمدجواد دین‌محمدی از زنجان رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

در بخش اول و دوم متوسطه در رشته قرائت قرآن علی مردانی آز آذربایجان غربی اول، مهدی کیخواه از گلستان دوم و محمد منصوری از مازندران سوم شدند.

در سوم متوسطه سیدحسین حسینی از گلستان، محمد علیجانی از تهران و احمدرضا دارابی از گلستان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش حفظ قرآن در پایه ششم ابتدایی امیرحسین ستودگی و امیرحسین نامور از اردبیل مقام نخست و دوم و علی معصومی از آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کردند.

در پایه هفتم نیز علی بحری‌سی‌سی از تهران، محمد نصرالله‌زاده از آذربایجان غربی و محمد مهدوی از مازندران به ترتیب رتبه نخست تا سوم را کسب کردند.

مسابقات تنیس دانش‌آموزی زیرپوشش کمیته امداد با حضور 59 دانش‌آموز از هشت استان کشور در دو مقطع راهنمایی و دبیرستان و با برگزاری 114 مسابقه به صورت دوره‌ای و انفرادی زیر نظر هیئت تنیس گیلان برگزار شد.

دراین جشنواره در مقطع متوسطه تنیس روی میز محسن پوریعقوب از آذربایجان شرقی، سعید کریمی از گلستان و شاهین شادوردی از تهران رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند.

در مقطع راهنمایی نیز ابوالفضل عبدلی از گلستان و سعید ناصری و محمدرضا علیپوربان از تهران دوم و سوم شدند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد