صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






موفقیت در مقابل هجمه های استکبار در گرو ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

سردار ابراهيم قائد رحمتي، فرمانده انتظامي استان گيلان در مراسم پايان بيست و دومين دوره آموزش سربازان مركز آموش فرعي صاحب الزمان(عج الله)، با بيان اينكه  همت و تلاش در آموزش در ابعاد مختلف موجب ارتقاء كيفيت آموزش در تك تك كاركنان مي‌شود، گفت: ارتقاء كيفيت آموزش در مجموع موجب موفقيت سازمان در انجام هر […]

کد خبر : 12004 | 2:13 ب.ظ | ۲۶ شهریور , ۱۳۹۳

قائد رحمتي

سردار ابراهيم قائد رحمتي، فرمانده انتظامي استان گيلان در مراسم پايان بيست و دومين دوره آموزش سربازان مركز آموش فرعي صاحب الزمان(عج الله)، با بيان اينكه  همت و تلاش در آموزش در ابعاد مختلف موجب ارتقاء كيفيت آموزش در تك تك كاركنان مي‌شود، گفت: ارتقاء كيفيت آموزش در مجموع موجب موفقيت سازمان در انجام هر چه بهتر ماموريت‌ها خواهد شد.

 وی با بیان اینکه آموزش و ارتقاء كيفيت آن، اصلي ترين راهكار در تعالي رفتار سازماني است، افزود: داشتن سازماني پويا و موفق در انجام ماموريت‌ها در گرو آموزش و ارتقاء كيفيت آموزش است.

 قائد رحمتي با اشاره به ماموريت‌هاي پليس در ايام پاياني تعطيلات تابستان اظهارکرد: با توجه به حضور گسترده مسافران در روزهاي آخر تابستان با تلاش مستمر و شبانه روزي، پليس بايد بهترين خدمات را به مردم ارائه دهد.

 وي با اشاره به مناسبت‌هاي پيش رو، هفته دفاع مقدس را نقطه عطفي در طول تاريخ انقلاب اسلامي دانست و اضافه كرد: دفاع مقدس برگ زرين افتخاري بي‌بديل و بي‌نظير در طول تاريخ انقلاب اسلامي است.

 رييس پليس گيلان توجه به ارزش‌ها و فرهنگ دفاع جانانه در اتحاد و يكپارچگي در مقابله با استكبار را موثر دانست و تصريح كرد: هر قدر به ترويج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس توجه بيشتري كنيم در مقابله با هجمه استكبار موفق تر خواهيم بود.

 گفتني است، مراسم اعطاي سردوشي به سربازان بيست و دومين دوره آموزش مركز آموزش فرعي صاحب الزمان (عج) پليس گيلان، روز گذشته برگزار شده و سربازان با اجراي حركات نمايشي و رژه توانمندي خود را براي تامين امنيت اعلام كردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد