صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش تجلیل از جانبازان شیمیایی شهرستان فومن برگزار می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه فومن با بیان اینکه همایش تجلیل از جانبازان شیمیایی فومن در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: جهت‌دهی و جهت‌گیری در برنامه‌ها با هدف تقویت فضای معنوی، همدلی، برادری و وحدت با الگو گرفتن از هشت سال دفاع مقدس است. فردین میرزاپور درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار کرد: […]

کد خبر : 12008 | 10:06 ق.ظ | ۲۷ شهریور , ۱۳۹۳

A0508681

جانشین فرماندهی سپاه فومن با بیان اینکه همایش تجلیل از جانبازان شیمیایی فومن در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: جهت‌دهی و جهت‌گیری در برنامه‌ها با هدف تقویت فضای معنوی، همدلی، برادری و وحدت با الگو گرفتن از هشت سال دفاع مقدس است.
فردین میرزاپور درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار کرد: سفرهای راهیان نور تجدید خاطره با شهدای هشت سال دفاع مقدس بود.
وی با اشاره به اینکه تببین ارزش‌های به دست آمده از دوران دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و نیروهای بسیجی از اهداف اصلی این سفر بود، افزود: استفاده بهینه از اردوی راهیان نور و استفاده از راویان فتح و هشت سال دفاع مقدس و داشتن برنامه‌های خوب فرهنگی توسطه سپاه قدس گیلان(سازمان اردویی راهیان نور) را از مهمترین برنامه این اردو است.
جانشین فرماندهی سپاه فومن گفت: این اردو در شهرستان فومن در سال 93 نخستین سفر راهیان نور بود که با حضور 100 نفر به مدت چهار روز انجام شد.
میرزاپور، هفته دفاع مقدس را با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ و ارزش‌ها و اجرایی کردن درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: استفاده بهینه و مناسب و الگو برداری از برنامه‌های دفاع مقدس در مقابل با تهدید دشمن از مهمترین سیاست برگزاری این هفته است.
وی، هفته دفاع مقدس امسال را توجه ویژه به نسل جوان دانست و گفت: جهت‌دهی و جهت‌گیری در برنامه‌ها با هدف تقویت فضای معنوی، همدلی، برادری و وحدت با الگو گرفتن از هشت سال دفاع مقدس است.
جانشین فرمانده سپاه فومن، ابلاغ دستورالعمل فوق در شهرستان، حوزه‌ها و پایگاها را در برنامه‌های مشترک چنین، تصریح کرد: تجلیل از شهدا و گل‌ارایی، عطر افشانی قبور شهدا، تجلیل از برادران سرباز، تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان شیمیایی، ایثارگر و تجلیل از زنان در دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته است.
میرزاپور، برنامه‌ریزی برای حضور همه نهادها و به ویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی در بهتر برگزار شدن این هفته تاکید کرد و گفت: ایستادگی با تاثیر از عزت و غیرت ملی در مقابله با ترفندهای استکبار و صهیونیست از مهمترین اهداف ما است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد