صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست رؤساي كميته‌هاي ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس

محمد احمدي پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، در نشست رؤساي كميته‌هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری گیلان با بيان اينكه باید در طول سال براي بزرگداشت دوران دفاع مقدس برنامه ريزي منسجم داشت، گفت: انتقال ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس براي بقاي فرهنگي جامعه و سلامتي و نشاط آن حياتي است.  وی با […]

کد خبر : 12011 | 10:23 ق.ظ | ۲۷ شهریور , ۱۳۹۳

IMG14271763

محمد احمدي پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان، در نشست رؤساي كميته‌هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری گیلان با بيان اينكه باید در طول سال براي بزرگداشت دوران دفاع مقدس برنامه ريزي منسجم داشت، گفت: انتقال ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس براي بقاي فرهنگي جامعه و سلامتي و نشاط آن حياتي است.

 وی با تاکید بر بهره گیری از نیروهای مردمي در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، افزود: فرمانداران در طراحي اين برنامه‌ها از فرصت حضور مردم به بهترين شكل ممكن بهره بگیرند.

 احمدی پور تاکید کرد: پس از پايان هفته دفاع مقدس نشست‌هاي بزرگداشت اين دوران به منظور انتقال صحيح اين ميراث ماندگار ادامه مي‌يابد.

 اجرای 1570 برنامه هفته دفاع مقدس در گیلان

در ادامه رسول جلایی، مديركل بيناد حفظ آثار ونشر ارزش‌هاي دوران دفاع مقدس نيز در اين نشست با بيان اينكه تاكنون اجراي یک هزار و 570 برنامه از سوي كميته‌هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اعلام شده است گفت: اين برنامه‌ها در قالب 14 گروه موضوعي تقسيم بندي شده است.

 وی ادامه داد: از این تعداد برنامه 29 برنامه در هفته دفاع مقدس به صورت شاخص برگزار مي‌شود.

 جلایی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان افزود: حضور در گلزار شهداء و ديدار با خانواده‌هاي معظم شهداء و ايثارگران، نمايشگاه دفاع مقدس، تئاترهاي خياباني، رونماي از 11 عنوان كتاب، رژه نيروهاي مسلح و توليدات صدا و سيما از جمله اين برنامه‌هاست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد