صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یاد گرفتن علوم قرآنی از اهداف انسان‌های بزرگ است

امام جمعه آستانه اشرفیه یاد گرفتن علوم قرآنی را از اهداف انسان‌های بزرگ دانست و گفت: فراگیری علم و دانش و به ویژه علوم قرآنی یک امر ضروری و اساسی به شمار می‌رود. آیت الله مختار امینیان، امام جمعه و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس خبرگان در دیدار جمعی از دانش آموزان شرکت کننده […]

کد خبر : 12014 | 10:31 ق.ظ | ۲۷ شهریور , ۱۳۹۳

IMG18244572

امام جمعه آستانه اشرفیه یاد گرفتن علوم قرآنی را از اهداف انسان‌های بزرگ دانست و گفت: فراگیری علم و دانش و به ویژه علوم قرآنی یک امر ضروری و اساسی به شمار می‌رود.

آیت الله مختار امینیان، امام جمعه و نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس خبرگان در دیدار جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در سومین دوره از مسابقات قرآنی و دومین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان تحت پوشش کمیته‌های امداد استان‌های البرز، گلستان، مازندران، تهران، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان، اظهار کرد: همه کسانی که در راه فراگیری علوم قرآنی تلاش می‌کنند مورد توجه امام عصر(عج) و خدای متعال هستند.

وی بهترین روش برای پیشرفت جوانان و نوجوانان را پایداری و ثبات در راه فراگیری علم و دانش دانست و افزود: فراگیری علم و دانش و به ویژه علوم قرآنی یک امر ضروری و اساسی به شمار می‌رود.

آیت الله امینیان با تاکید بر اینکه در هر کاری باید رضای الهی را در نظر گرفت، اذعان کرد: کسانی که در مسیر الهی و در جهت آموزه‌های قرآن کریم گام بر می‌دارند باید تلاش کنند تا خود را از غیر خدا جدا کرده و سپس حرکت خود را آغاز کنند.

امام جمعه آستانه اشرفیه یاد گرفتن علوم قرآنی را از اهداف انسان‌های بزرگ دانست و گفت: دانش آموزانی که در این راه حرکت می‌کنند نباید متحر و متزلزل باشند بلکه باید با کمال استقامت و صبر تحصیل کنند و نگران آینده نباشند زیرا خدای متعال که شمایی را در این مسیر قرار داده، هدایت می کند.

گفتنی است، دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره که در مسابقات قرآنی در دو رشته حفظ و قرائت قرآن کریم باهم رقابت کردند، 18 نفر و در مسابقات ورزشی در رشته تنیس روی میز نیز 6 نفر در مقاطع مختلف تحصیلی حائز رتبه برتر شدند که به مرحله کشوری راه یافتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد